Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان شب گذشته در دیدار تیمش زنیت با فنرباغچه ترکیه در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا خوش درخشید و یک تنه تیمش را به مرحله یک هشتم رساند.

در این دیدار زنیت با دبل سردار آزمون و یک پاس گلش با نتیجه 3 بر یک رقیب ترکیه اش را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) از رکورد شکنی سردار در گلزنی خبر داد. آزمون با زدن 2 گل به فنرباغچه به بهترین گلزن تاریخ  ایران در رقابت های اروپایی تبدیل شد. علی دایی، بازیکن سابق بایرن مونیخ و تیم ملی کشورمان با زدن 6 گل در زمینه رکورددار بود ولی آزمون با زدن 2 گل به فنرباغچه این رکورد را شکست و با 8 گل در صدر قرار گرفت.

سامان قدوس، مهدی مهدوی کیا و کریم انصاری فرد به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد

به گزارش ورزش سه، لورکوزن با تساوی ۱-۱ مقابل وستهم به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. آنها به واسطه پیروزی دو بر صفر در بازی رفت، شانس بیشتری برای صعود داشتند و با وجود اینکه وستهم تا لحظات پایانی مسابقه یک بر صفر از شاگردان آلونسو پیش بود اما در نهایت آنها مجددا بازی را به تساوی کشاندند تا شکست ناپذیر باقی بمانند.

حالا همه چیز برای لورکوزن بهتر است. آنها در ۴۴ بازی این فصل رکورد شکست ناپذیری در سراسر اروپا را ربودند؛ پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست برای پیش رفته بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

واکنش دیوید مویس به دریافت گل تساوی در دقیقه 89

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، زیرا این تیم بدترین عملکرد فصل را در نیمه اول ارائه کرد. شاید آنها از جشن قهرمانی خسته بودند، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با آ.اس رم رو در رو بشود. سال گذشته ایتالیایی‌ها بایر را در نیمه نهایی شکست دادند.

گل فریمپونگ لورکوزن را صاحب یک رکورد جاودانه کرد: 44 بازی بدون شکست

برای کسب سه گانه تیم آلونسو باید حساب‌های خود را با آ.اس رم تسویه کند. آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد