Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار خبر چنین حمله‌ای به او، نام جاسی اسمولت به تناوب در خبرها مطرح شد و حتی تجمع‌هایی در حمایت از او برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : پلیس شیکاگو می‌گوید جاسی اسمولت، هنرپیشه آمریکایی، به این دلیل که "از درآمدش راضی نبود" حمله‌ای جعلی علیه خودش ترتیب داد.
یکی از فرماندهان پلیس در نشست خبری آقای اسمولت را متهم کرد که برای "مطرح کردن خود" و "پیشبرد آینده شغلی‌اش از رنج و خشم ناشی از نژادپرستی سوءاستفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

سه هفته پیش جاسی اسمولت در پی حمله‌ای در خیابان به بیمارستان منتقل شد. در آن مقطع گفته شد که مهاجمان به او ناسزاهایی با مضامین نژادپرستانه و همجنسگراستیزانه داده‌اند.
آقای اسمولت سیاهپوست و همجنسگرا است.
به دنبال انتشار خبر چنین حمله‌ای به او، نام جاسی اسمولت به تناوب در خبرها مطرح شد و حتی تجمع‌هایی در حمایت از او برگزار شد.
پلیس می‌گوید آقای اسمولت به دو برادر نیجریه‌ای پول داده تا حمله‌ای نمایشی علیه او انجام دهند.

به گفته پلیس این دو نفر با تحقیقات همکاری می‌کنند.
پلیس جاسی اسمولت را به این نیز متهم کرده که یک نامه نژادپرستانه جعلی برای خودش فرستاده بود.
ادی جانسون، از پلیس شیکاگو، کار آقای اسمولت را "عملیات معروف شدن" خواند و گفت چنین کاری ممکن است باعث شود که در آینده ادعاهای قربانیان واقعی نژادپرستی و همجنسگراستیزی به دیده تردید نگریسته شود.
تردیدها درباره ادعای حمله به جاسی اسمولت از آنجا آغاز شد که پلیس نتوانست در دوربین‌های مداربسته هیچ ردی از حادثه پیدا کند، و در عین حال هیچ شاهد عینی هم وجود نداشت.
اما بازرسان توانستند از طریق یک برنامه کرایه خودرو، رد دو نفر را در نزدیکی محل ادعایی حمله بزنند.
این دو پس از آن ماجرا از آمریکا خارج شدند، اما هفته گذشته به آمریکا بازگشتند و به مدت دو روز در بازداشت بودند.
به گفته پلیس جاسی اسمولت برای یکی از آنها چکی کشیده و وعده پرداخت ۳۵۰۰ دلار به آنها داده بود.
اتهامی علیه آنها طرح نشده است.

منبع: بی بی سی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هنرپیشه آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد