Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@10:19:55 GMT

درخواست ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بیمار از پزشک!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۹۸۶

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری متهمی که سعی داشت با تهدید از دکتر معالج خود، اخاذی کند، گفت: این فرد که برای بار دوم پزشک معالج خود را به بهانه‌های واهی تهدید می‌کرد برای عملی نکردن تهدیدات خود درخواست یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان وجه نقد داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" گفت: در سال ۸۹ فردی بر اثر یک سانحه از ناحیه صورت دچار آسیب جدی می‌شود برای معالجه به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام و توسط یکی از پزشکان متخصص این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم پس از معالجه به بهانه‌های واهی و از جمله راضی نبودن از نتیجه عمل جراحی برای پزشک معالج خود ایجاد مزاحمت می‌کند و با پیدا کردن شماره موبایل وی، در تماس‌های مختلف ضمن تهدید وی برای عملی نکردن تهدیدات خود، ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان وجه نقد درخواست می‌کند که با اعلام شکایت از سوی شاکی، با تلاش‌های صورت گرفته این فرد دستگیر و به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می‌شود که پس از دستگیری با ابراز ندامت و پشیمانی و درخواست عفو و گذشت از سوی متهم با رضایت دکتر معالج، پرونده مختومه و متهم نیز آزاد می‌شود.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: پس از گذشت حدود ۸ سال از این رویداد، در ۱۵ بهمن ماه سال جاری در پی تماس‌های تهدید آمیز با جراح مذکور، وی به دادسرای جنایی مراجعه و اعلام می‌دارد که فردی وی و خانواده اش را تهدید می‌کند و از وی برای عملی نکردن تهدیداتش یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان پول درخواست کرده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی، اظهار داشت: با اعلام شکایت این پزشک جراح و پیگیری قضایی کارآگاهان این یگان وارد عمل شده و در بررسی‌های خود به سرنخ‌هایی برمی خورند که نشان از حضور همان متهم اولی دارد.

مدتی بعد تهدیدات از سوی فرد ناشناس بیشتر شده و اعلام می‌دارد که در صورت عدم پرداخت وجه درخواستی به همسر و کودکان پزشک مذکور آسیب می‌رساند که با پیگیری‌های پزشک جراح و همکاری شبانه روزی کاراگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی پایتخت، این متهم در یک سفره خانه واقع در نیاوران شناسایی و دستگیر می‌شود.

متهم در تحقیقات انجام شده اظهار داشت که پس از انجام عمل‌های جراحی به بهانه این که می‌خواهم از پزشک جراح تشکر کنم شماره تلفن و آدرس منزل وی را به دست آوردم و با توجه به وضعیت نامناسب مالی خود و وضعیت خوب مالی پزشک جراح تصمیم گرفتم به بهانه این که عمل جراحی انجام شده روی صورتم مشکل پیدا کرده از وی اخاذی کنم که در مرحل اول دستگیر و ابراز ندامت کردم، اما در مرحله دوم به خاطر فشار‌های مالی مجددا به کار ناتمام مرحله قبلی خود پرداختم و سعی کردم با تهدید به شکایت از وی، اخاذی کنم.

سرهنگ گودرزی، تصریح کرد: متهم که فردی ۴۲ ساله است، دارای اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی و موادمخدر صنعتی است که اظهار داشته به خاطر اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی شرایط روحی و روانی مناسبی ندارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهم مواد مخدر (شیشه) و مشروبات الکلی کشف شده است، گفت: متهم به دستور بازپرس شعبه ۱۰ بازپرسی دادسرای جنایی تهران برای انجام آزمون‌های روانی و همچنین انجام تست‌های اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی، در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تهدید اخاذی شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رفع ۷۰ نقطه پرحادثه در مسیرهای اربعین گفت: برآورد ما این است که باید نزدیک به هزار میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران پرداخت و دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای فعالیت‌های جدید در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، داریوش امانی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پایانه‌ی مرزی شلمچه در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: تعدادی ماشین‌آلات راهسازی وارد شده در گمرک قرار دارد که به دنبال طی فرایند قانونی آن‌ها هستیم تا هرچه سریع‌تر ترخیص شوند تا برای فعالیت‌های ایام پیاده‌روی اربعین و سایر فعالیت‌های راهداری مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: خوزستان دارای دو پایانه‌ی اربعینی شلمچه و چذابه است، از سال گذشته بعضی اقدامات از جمله بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های استان با اولویت راه‌های منتهی به این دو پایانه برای ایجاد شرایط بهتر آغاز شد، تاکنون ادامه دارد و ابتدای امسال نیز اعتبار لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از دیگر موارد حائز اهمیت است، با توجه به اینکه ایام اربعین در حال حاضر در فصل گرم سال قرار دارد، هنگامی که زائران وارد محوطه پایانه‌ها می‌شوند باید از تونل سرد، مه پاش و سایبان رد شوند، سال گذشته بیشترین نصب سایبان را داشتیم و امسال نیز انجام ادامه کار از جمله محوطه‌سازی، بهسازی پایانه‌ها و افزایش سرویس‌های بهداشتی، نصب سایبان و مه‌پاش انجام می‌شود.

امانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تأمین ناوگان حمل‌ونقل در ایام اربعین مشکلاتی داشته‌ایم برای بهبود شرایط در این خصوص مقام عالی وزارت در حال پیگیری است تا با استفاده از تولید داخل و از طریق واردات اقدامات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: تعدادی از ناوگان را از کشورهای همسایه وارد می‌کنیم و از طریق دیگر با دولت عراق در حال مذاکره هستیم تا از ناوگان عراقی در ایام اربعین درون کشور استفاده کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه رفع نقاط پرحادثه در محورهای اربعینی در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: روکش آسفالت، بهسازی، روشنایی و نصب نیوجرسی از جمله اقدامات در حال اجرا است، سال گذشته بیش از ۲,۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برای راه‌های منتهی به پایانه‌های اربعینی تعریف شد و امسال نیز همین کار در حال انجام است.

امانی اضافه کرد: بهسازی جاده اهواز به خرمشهر در حال پیگیری است، با این حال احداث بزرگراه اهواز به خرمشهر پیگیری می‌شود تا در صورت تأمین اعتبار بخشی از آن در اربعین امسال قابل استفاده باشد.

وی گفت: در مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه با همکاری پلیس شناسایی شد، ۱۵۰۰ نقطه نیز از قبل وجود داشت که سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه رفع شد، همچنین از ۸۸۷ نقطه نیز ۴۰۰ نقطه رفع مشکل شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افزود: با این حال تعهد ما این است که تا پایان دولت تمام نقاط حادثه خیز رفع شود، اما با تلاشی که در حال انجام است ۴۸۷ نقطه باقی مانده است که ایمن‌سازی آن‌ها در برنامه قرار دارد؛ همچنین ۱۲۰ مورد نقطه حادثه‌خیز در مسیرهای اربعین وجود داشته که تاکنون ۷۰ نقطه رفع مشکل شده است.

امانی اضافه کرد: برای اربعین امسال همه نیازمندی‌های استان‌ها در بخش‌های مختلف را دریافت کرده‌ایم و برآورد ما این است که نزدیک به ۱,۰۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران باید پرداخت و دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای فعالیت‌های جدید اربعین در نظر گرفته شود.

کد خبر 747209

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان