Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:39:19 GMT

لاریجانی: آیت‌الله مؤمن همواره منشأ ثمر بودند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۰۵۲

لاریجانی: آیت‌الله مؤمن همواره منشأ ثمر بودند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی تأکید کرد که آیت‌الله مؤمن همواره منشأ ثمر بود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد مؤمن را تسلیت گفت.

ولایتی درگذشت آیت‌الله مومن را تسلیت گفتآیت‌الله مومن دار فانی را وداع گفتکدخدایی: آیت‌الله مؤمن همیشه در صف دفاع از مردم بودآیت‌الله جنتی: مرحوم آیت‌الله مؤمن خنثی‌کننده نقشه دشمنان بودند

 

متن تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، عالم مجاهد آیت‌الله محمد مؤمن موجب تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان از چهره‌های درخشان فقهی و حوزوی بودند که دروس دینی را نزد اساتید بزرگی همچون حضرت امام (ره)، علامه طباطبایی و آیت‌الله مشکینی فرا گرفتند.

در سال‌های پیش از انقلاب در در صف مقدم مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی قرار داشتند تا جایی که این فعالیت‌ها منجر به بازداشت و تبعید وی گردید.

آیت‌الله مؤمن همواره منشأ ثمر بودند و در عرصه‌های مختلف از جمله عضویت شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای عالی سیاستگذاری و ریاست حوزه علمیه قم و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خدمات فراوانی عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این روحانی بزرگوار به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه و بیت مکرم، برای روح بلند ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی اردشیر لاریجانی نمایندگان مجلس فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت‌الله محمد مؤمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت الله محمد مؤمن نمایندگان مجلس فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان آیت الله محمد مؤمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ما است و حوزه‌ علمیه خواهران الگوی نقش آفرینی زن در خانواده باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ضمن تبریک پیروزی‌های چشم‌گیر نظام اسلامی و محور مقاومت، اظهار داشت: امام راحل 60 سال قبل با آینده‌نگری شکوهی را خلق کردند که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه در طول این زمان نیز شخصیت‌های بزرگی داشته‌ایم، افزود: این افراد در استان‌های مختلف، مراکز استان‌ها و شهرها اقدامات بسیار بزرگی را رقم زدند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری حوزه های علمیه خواهران وظیفه ریل گذاری را بر عهده دارد و نباید در مسیر اجرا اختلالی ایجاد کند، گفت: در عرصه امکانات و پشتیبانی‌های حوزه نیازمند انجام اقدامات بیش‌تری هستیم.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه برای منابع پایدار نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم، تصریح کرد: بررسی‌هایی درحال انجام است که بدون ایجاد اختلال در وضعیت جاری بتوانیم بر داشته‌ها و توان حوزه‌های علمیه خواهران بیفزاییم.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران بر تربیت نخبگانی توجه بیش‌تری داشته باشد، اظهار داشت: برای تحقق این هدف طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای بخصوص در عرصه علوم اسلامی تدوین شود. این پیشنهاد و طرح باید از دل مجموعه حوزه‌های خواهران برآمده باشد و ضمن توسعه نظام رشته‌ها، انتظار می‌رود برای تربیت افراد ممتاز و شاخص گام‌های بلندتری برداشته شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه این حرکت باید آرام، محدود و سنجیده باشد، بیان کرد: این حرکت به نوعی آینده‌سازی در بازه زمانی 5 الی 10 سال آینده است.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه در این مسیر از هویت حوزوی افراد صیانت شود، افزود: برای طرح‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی خواهران نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه خواهران امروز در خط مقدم جبهه تمدنی در تقابل با دنیا است، مطرح کرد: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ما است و حوزه‌های علمیه خواهران الگوی نقش آفرینی زن در خانواده باشد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی