Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@22:28:39 GMT

دلایل مبهم دیدار پمپئو با دبیر کل سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۰۶۱

وزیر خارجه آمریکا عصر پنج شنبه به وقت محلی با حضور در مقر سازمان ملل متحد با آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان دیدار کرد.

به گفته استفان دوجاریک، سخنگوی گوترش، این دیدار به درخواست پمپئو انجام شده است. اگرچه هنوز جزئیات این دیدار اعلام نشده است اما با توجه به سفر قریب الوقوع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به ویتنام برای دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، این دیدار می‌تواند درباره این موضوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین احتمال دارد با توجه به کودتای آمریکایی در ونزوئلا، این مساله هم می تواند در گفتگوی پمپئو با گوترش مطرح شود. وزیر خارجه آمریکا پیش از این هم برای هماهنگی و ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت کره شمالی به مقر سازمان ملل آمده بود. این کشور پس از استعفای نیکی هیلی، نتوانسته است نماینده دائم خود را به این سازمان معرفی کند و در حال حاضر نمایندگی آمریکا به صورت سرپرست اداره می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان ملل متحد وزیر خارجه آمریکا کره شمالی سازمان ملل دبیر کل سازمان ملل سازمان ملل سازمان ملل متحد کره شمالی ونزوئلا پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز (چهارشنبه) با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روز گذشته (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) به تهران سفر کرده است، که دیروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه امروز نیز با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • آستین: محافظت از غیرنظامیان در غزه یک موضوع اخلاقی است!
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان