Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین با انتشار یک پست توئیتری مضحک و عکس محمد بن سلمان ولی عهد عربستان در حال بازدید از دیوار بزرگ چین نوشت: چینی ها دیوار دارند و ما هم محمد بن سلمان را که مانند دیوار است.

وی در ادامه افزود: بن سلمان مانند دیوار بلندی است که دست هیچ متجاوزی به آن نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین باری نیست که وزیر خارجه بحرین به صورت غیر معمول و نامتعارف از مقامات سعودی به ویژه بن سلمان تمجید و تعریف می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد چین شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه وارد چین شد.

این دومین سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در کمتر از یک سال گذشته است. شانگهای اولین مقصد بلینکن در سفر خود به چین است.

بنا به گزارش های رسانه ای، وزیر خارجه آمریکا با هدف افزایش فشار بر پکن در موضوعات مختلف از جمله حمایت این کشور از روسیه راهی چین شده است.

قرار است بلینکن در این سفر علاوه بر مقامات سیاسی با سران تجاری و نیز جوانان چینی در شانگهای دیدار کند.

وانگ ون‌بین، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه اعلام کرد که بلینکن ۲۴ تا ۲۶ آوریل (پنجم تا هفتم اردیبهشت) به دعوت «وانگ یی» همتای چینی وی به این کشور سفر خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان هم در گزارشی مدعی شد که بلینکن در بحبوحه تنش‌های جاری در منطقه و با هدف ابراز نگرانی درباره آنچه حمایت چین از روسیه خوانده شده است، این هفته به پکن سفر می‌کند تا از تداوم روابط آمریکا-چین اطمینان حاصل کند.

بلینکن پارسال پس از تشدید تنش بین دو کشور ناشی از سرنگون شدن بالون تحقیقاتی چین در حریم هوایی آمریکا با جنگنده، در تلاش برای بازگرداندن ثبات به روابط پکن و آمریکا راهی چین شده بود.

کد خبر 6087959

دیگر خبرها

  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • بلینکن وارد چین شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است