Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان، شب گذشته و در دیدار مقابل فنرباغچه ترکیه توانست ۲ گل از سه گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

ملی پوش ایرانی تا کنون با پیراهن سه تیم روسی توانسته در رقابت‌های اروپایی گلزنی کند، این بازیکن با پیراهن روبین کازان یک گل در لیگ قهرمانان اروپا، با پیراهن روستوف پنج گل (لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا)، و با پیراهن زنیت ۲ گل در لیگ اروپا به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در مجموع ۱۸ بازی که در رقابت‌های اروپایی انجام داده، توانسته ۸ گل را به نام خود ثبت کند.  

علاوه بر این آزمون با ۸ گل زده بالاتر از علی دایی بهترین گلزن ایرانی در رقابت‌های اروپایی شد. پیش از این دایی با ۶ گل زده بهترین گلزن ایرانی رقابت‌های اروپایی بود. بعد از آزمون و دایی، سامون قدوس و مهدی مهدوی کیا با پنج گل و کریم انصاریفرد با ۲ گل زده در رده‌های بعدی هستند.

بیشتر بخوانید:

سماک: تعویض آزمون اجباری بود

آزمون به زنیت سنت پترزبورگ پیوست

درخشش لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ های مختلف

انتهای پیام/

رکورد آزمون در رقابت های اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری