Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:30:16 GMT

جهانبخش: انتظار ۱۴ هفته غیبت را نداشتم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۱۴۹

جهانبخش: انتظار ۱۴ هفته غیبت را نداشتم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش گران قیمت‌ترین بازیکن باشگاه برایتون که به دلیل مصدومیت و حضور در تیم ملی ایران ۱۴ هفته از بازی‌های برایتون را از دست داد، هنوز از این که در این فصل بازی‌های زیادی را از دست داده ناراحت است و در مصاحبه با روزنامه «آرگوس» گفت: انتظار ۱۴ هفته حاشیه نشینی را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از مصدومیت برابر اورتون در ماه نوامبر، اخیرا در دو بازی حذفی برابر وست بروم و دربی کانتی به میدان رفت و با ارائه نمایشی درخشان، اکنون برای اولین بار در لیگ به میدان خواهد رفت.

جهانبخش به خبرنگاران گفت: انتظار نداشتم که مصدومیتم این همه طولانی شود، اما این مصدومیت ۸ یا ۹ هفته مرا دور از تیم نگه داشت.

چنین اتفاقاتی می‌افتد و این بخشی از فوتبال است. زمانی هم که من آماده شدم، مجبور بودم برای بازی‌های ملی بروم، صادقانه باید بگویم دوران سختی بود.

از لحاظ ذهنی و جسمی، دوران سختی بود، اما من این مشکلات را پشت سر گذاشته ام و در حال حاضر در شرایط خوبی هستم. احساس خوبی دارم، نیاز به بازی‌های بیشتری دارم تا اعتماد به نفسم را دوباره به دست بیاورم.

جهانبخش درباره نوع مصدومیتش گفت: یک پارگی در پای راستم بود. مصدومیت همسترینگ عادی این قدر طول نمی‌کشد، اما برای من بیش از حد طول کشید.

حتی قبل از رفتن به جام ملت‌های آسیا، من آماده بود، اما این احتمال وجود داشت که مجددا آسیب ببینم.

سرمربی چنین ریسکی نکرد و بازی‌های ملی از راه رسید و من مجبور شدم بروم. تقویم رسمی بود که من باید باشگاه را ترک کنم.

شاید این زمان مناسبی نبود، زیرا واقعا به دنبال بازگشت به آمادگی و بازی در باشگاه بودم.

اما مجبور شدم بروم و در بازی‌های ملی که برای کشورم مهم بود، شرکت کنم.

در تیم ملی آن‌ها به باشگاه قول داده بودند که مراقب من باشند و واقعا مراقبم بودند. در دو بازی اول بازی نکردم احتمالا ریسک بزرگی بود.

حالا من برگشته ام. نتیجه ناامید کننده‌ای در نیمه نهایی گرفتیم، اما من آن را پشت سر گداشته ام و حالا برگشته ام و تمام تلاشم را برای باشگاه خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

ترکیب احتمالی برایتون برابر دربی کانتی / جهانبخش در بین ۱۱ نفر اصلی

غیبت عزت‌اللهی در دیدار مقابل شفیلدیونایتد

انتهای پیام/

توضیحات جهانبخش درباره ۱۴ هفته دوری از برایتون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!