Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های المپیک 2020 گفت: مسابقه طراحی لباس فرم کاروان ایران در این مسابقات برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی فعال شدن بخش های تدارکاتی در قالب تجهیزات و وسائل مورد نیاز کاروان ورزشی ایران را بسیار مهم بر شمرد و گفت: فراخوان طرح لباس فرم کاروان ورزشی ایران، ابتدای سال آینده آماده می شود و بعد از این اعلام فرصت 16 ماهه برای سفارش و دریافت لباس های فرم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تایید طرح، لباس ها توسط یک شرکت داخلی تامین و تولید خواهد شد.
وی ارتباط مستمر با کمیته سازماندهی بازی های المپیک را به عنوان یکی از محورهای مهم وظایف سرپرست کاروان دانست.
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو برگزاری جلسات منظم و هدفمند با فدراسیون های در حال کسب سهمیه را هم مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این جلسات فعلا برای کسب سهمیه است و بعد از کسب سهمیه ها در راستای پشتیبانی و تدارک قوی استمرار پیدا خواهد کرد.
سجادی گفت: فدراسیون ها برای شرکت در رویداد مهم المپیک به لباس های تخصصی هم نیاز دارند که این مهم با برنامه ریزی فدراسیون ها انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه هم وجود نخواهد داشت.
ورزشی ** 1528 **2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سجادي المپيك 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه مهریز، سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار مرکزی، شهردار مهریز و دیگر مسئولان در سالن فرمانداری مهریز برگزارشد. امام جمعه مهریز در این نشست گفت: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز محور و صحنه همگرایی جهان اسلام در محکومیت این جنایات است و با شکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود. سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این نشست راهپیمایی روز قدس را از رویداد‌های مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در حوزه شهری و همچنین در روستای منشاد و دهستان بهادران به طور مجزا برگزار می‌شود. راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۱۷ فروردین ماه از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود توسط هوش مصنوعی!
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • طراحی لباس با الهام از نودل برنج (عکس)
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • جنجال در وزن حسن یزدانی