Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@05:41:35 GMT

داورزنی: وزارت ورزش وریا غفوری را احضار نکرده!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۱۸۰

معاون وزیر ورزش‌وجوانان در خصوص پست اینستاگرامی وریا غفوری و احضار این بازیکن به وزارت ورزش‌ تاکید کرد: چنین پستی در صفحه شخصی وی ندیده‌ام و وزارت ورزش‌وجوانان هم او را احضار نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، داوزنی در پاسخ به این سوال که آیا وزات ورزش‌وجوانان، علی‌نژاد را به کمیته ملی المپیک پیشنهاد داده است، گفت: کمیته ملی المپیک در این خصوص خودش تصمیم می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اساس‌نامه جدید، کمیته ملی المپیک برای دبیر کلی پیشنهاد می‌دهد و هیأت اجرایی تصمیم گیری خواهد کرد. یکی از کسانی که از قبل پیشنهاد شده بود، علی‌نژاد به همراه چند نفر دیگر بوده است، اما طبق اطلاعاتی که دارم، علی‌نژاد در مجمع انتخاباتی ووشو شرکت خواهد کرد.

معاون سلطانی فر در خصوص این‌که با پایان دوره ریاست علی مرادی، آیا برای فدراسیون وزنه‌برداری سرپرست تعیین خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر تا پایان مسئولیت مرادی که در اردیبهشت ماه است، فرایند انتخابات برگزار نشود، سرپرست برای فدراسیون تعیین خواهد شد. ثبت‌نام از کاندیداها برای فدراسیون وزنه‌برداری در حال انجام است و تا دوشنبه هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: داورزنی وریا غفوری علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش