Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:44:00 GMT

دام دلالان برای متقاضیان مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۲۶۱

دام دلالان برای متقاضیان مسکن مهر

مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردیس نسبت به دام دلالان برای متقاضیان این طرح هشدار داد.

به گزارش مشرق، علی اصغر جاودان فر با یادآوری اینکه تعدادی از دلالان مسکن مهر در گذشته با ایجاد جو روانی اقدام جمع آوری امتیازهای مسکن مهر می کردند، اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اغلب افرادی که در گروها و فضای مجازی مردم را ناامید می کردند اقدام به خرید تعداد قابل توجهی امتیاز و مسکن آماده از متقاضیان با قیمت های ناچیز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه دولت برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن مصوبه جدید مجلس درباره مسکن مهر

وی بیان کرد: به تازگی در یکی از بلوک های مسکن مهر تحویل شده به متقاضیان بیش از ۲۰ واحد از مسکن مهر متعلق به یک شخص بود. این فرد با ترفند ناامیدسازی متقاضیان مسکن مهر این تعداد از واحد مسکونی را خریداری و به طور مداوم با تحریک و سوء استفاده از سایر متقاضیان بلوک مربوط به واحدهای خود را تحویل گرفته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان واقعی حق دارند واحدهای خود را تحویل بگیرند، اما دلال‌ان با سواستفاده از متقاضیان به دنبال مقاصد شوم خود هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب دلالان مسکن مهر مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

کد خبر 6086157 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • در دام دلالان خرید و فروش «امتیاز نهضت ملی مسکن» نیفتید
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود