Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان هواشنانسی کشور بر اساس نقشه‌های هم دیدی و آینده نگری وضعیت جوی و آب و هوایی کشور در روز آینده را پیش بینی کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ۲ روز آینده در قالب مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ظهر جمعه با حضور موجی ضعیف از کشور برای برخی نقاط غرب کشور و بخش‌هایی از خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

در بعد از ظهر روز شنبه نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برخی از نقاط بوشهر ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از خلیج فارس افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی از نقاط جنوب شرق و شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابر جو هواشناسی کشور میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت : طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۱ و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است. 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوهنوردی ممنوع!
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین