Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر سرلشکر موسوی از تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در شوشتر بازدید کرد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش در جنوب غرب کشور آمادگی تاکتیکی، عملیاتی و آموزشی کارکنان تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی در شوشتر را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر پایه این گزارش، یک یگان از تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش با اجرای عملیات رزمی در حضور فرمانده کل ارتش، میزان آمادگی این تیپ را ارائه کرد که موجبات رضایت‌مندی امیر سرلشکر موسوی را بدنبال داشت.

امیر سرلشکر موسوی با فرماندهان رده‌های مختلف تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و واکنش سریع نیروی زمینی در شوشتر و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این تیپ دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین روند پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت منازل سازمانی این تیپ را بازدید و تأکید‌های لازم برای تسریع در انجام این پروژه‌ها با مد نظر قرار دادن حداکثر دقت را عنوان کرد.

در طول این بازدید امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی تیپ 45 نیرو مخصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر

    به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: سرلشگر آهارون هالیوا با هماهنگی با رئیس ستاد ارتش پایان دادن به وظایفش را خواستار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد رئیس واحد اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) استعفای خود را به علت شکست هفتم اکتبر و حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

بر اساس گزارش این روزنامه، این اولین استعفای یک مقام نظامی صهیونیست از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: سرلشگر آهارون هالیوا با هماهنگی با رئیس ستاد ارتش پایان دادن به وظایفش را خواستار شد.

بنابراین تصمیم گرفته شد ژنرال وی پس از تعیین جانشین خود کناره گیری کند و از خدمت در ازتش بازنشسته شود.

 یائیر لاپید رئیس احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی ضمن استقبال از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش این رژیم آن را اقدامی شایسته و قابل توجیه توصیف کرد و گفت نتانیاهو نیز باید مثل آهارون هالیوا استعفا کند.

حساب کاربری یاسر الزعاتره تحلیلگر مسائل سیاسی فلسطین با انتشار پیامی در فضای مجازی ایکس نوشت نتانیاهو با حمله به اعضای تیم مذاکره کننده در خصوص آتش بس و تبادل اسرا، آنها را به دروغگویی و ایجاد ناامیدی بین خانواده‌های گروگان‌ها متهم کرد.

وی سپس با انتقاد از برخی همکارانش در شورای جنگ، از گفتگو در خصوص راهبرد جنگ و پاسخ به سؤال‌های موسوم به «روز پس از جنگ» سر باز زد. همزمان با این اتفاق، آهارون هالیوا رئیس شاخه اطلاعات نظامی (امان) استعفا کرد.

وی حدود سه هفته پیش (طبق اعلام یدیعوت آحارانوت) با رؤسای بخش پژوهش‌های شاخه اطلاعات نظامی گفتگو کرد و گفت «اطمینان ندارد که از شرایط بد عبور کرده باشیم، زیرا با روز‌های پیچیده مواجه هستیم.»

یاسر الزعاتره در ادامه نوشت مهم‌ترین پیام مسائلی که بیان شد، این است که بحران تجاوزگران و نه فقط بحران نتانیاهو در جستجوی بیهوده برای رسیدن به پیروزی مطلق، به قوت خود باقی است. این بحرانی است که ناشی از قهرمانی مقاومت و پایداری گسترده ملت ما است و این موضوع در این بحث و نزاع‌های روزانه بازتاب دارد. به خصوص که مسئله اسرا بر جامعه و مسئولان اسرائیلی فشار وارد می‌کند.

به یاد داشته باشید که فردا دویستمین روز جنگ بین یک قدرت بزرگ منطقه‌ای با حمایت بزرگ‌ترین قدرت جهان و گروه مقاومتی تحت محاصره در منطقه کوچکی است که معادل ۱.۳۵ درصد از مساحت خاک فلسطین تاریخی را تشکیل می‌دهد. آیا این نبرد تاریخی و بسیار قهرمانانه نیست؟

دیگر خبرها

  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • برکناری سرلشکر آهارون هالیوا رئیس اطلاعات ارتش اشغالگر
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر