Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:42:00 GMT

بارش پراکنده در برخی نقاط کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۴۷۲

رکنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در بعدازظهر فردا (۴ اسفند) در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی از نقاط بوشهر، ارتفاعات کرمان و بخش‌هایی از خلیج فارس افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گزارش رکنا، احد وظیفه در این باره اظهار کرد: در دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعدازظهر امروز (۳ اسفند) با عبور موجی ضعیف از کشور برای برخی نقاط غرب کشور و بخش‌هایی از خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه (۵ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی از نقاط جنوب شرق و شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به وضعیت جوی تهران نیز اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز شنبه (۴ اسفند) آسمانی صاف تا کمی ابری با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۱ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۵ اسفند) نیز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: تنگه هرمز هواشناسی تنگه هرمز هواشناسی خلیج فارس افزایش اسفند ارتفاعات زاگرس عکس فیلم تلگرام دستگیری دختر دستگیر شد زاهدان فضای مجازی مرد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

بر این اساس به تدریج فردا از شدت و گستره بارش‌ها کاسته شده و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است.

این اطلاعیه می‌افزاید: روز جمعه جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

همچنین از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوبغربی دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود لذا سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان محتمل می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری