Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@06:05:44 GMT

کشف 4 تن برنج احتکار شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۵۲۰

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چهار تن برنج احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار علیرضا مرزبانی اظهار کرد: ماموران پلیس کرمانشاه در راستای مبارزه با احتکار کالا و پس از اطلاع از وجود مقدار زیادی برنج احتکار شده در یکی از انبارهای شهرک های حاشیه ای شهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید کردند.

مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، 400 کیسه 10 کیلوگرمی برنج جمعا به مقدار چهار هزار کیلوگرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش برنج های کشف شده احتکاری به 500 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از پلمب انبار محل احتکار کالا و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

مرزبانی در پایان مبارزه با قاچاق و احتکار کالا را جزو مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قاچاق پلیس قاچاق اخبار حوادث برنج فرمانده انتظامی استان ماموران پلیس کشف کرمانشاه عکس فیلم تلگرام دستگیری دختر دستگیر شد زاهدان فضای مجازی مرد تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.
مسعودجو افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان؛ و با هماهنگی مرجع قضایی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.
وی ادامه داد: این سارق کمتر از ۲۴ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه پلیس؛سارق به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.
پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد.

دیگر خبرها

  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • انهدام باند سارقان انبار کالا‌های ملوانی در گناوه