Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی ۱۸ نفره سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در تیم ملی کلمبیا رسما آغاز به کار کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت ال تمپو کلمبیا خبر داد که فدراسیون فوتبال کلمبیا رسما کادر فنی ۱۸ نفره کارلوس کی روش، سرمربی جدیدش را معرفی کرد.

در زمان مربیگری خوزه پکرمن، سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا تعداد کادر فنی ۲۱ نفر بود، اما مرد پرتغالی با ۱۸ نفر کارش را رسما آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوسایانو کروز مثل تیم ملی ایران به عنوان دستیار اول کی روش خواهد بود. آرتورو ریس به عنوان دستیار دوم انتخاب شد. ریس پس از برکناری پکرمن به عنوان سرمربی موقت کار می‌کرد. هوگو پریرا، پرتغالی به عنوان دستیار سوم کارلوس معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلمبیا کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت تخریب پهپاد انتحاری تازه ارتش آمریکا

تعداد بازدید : 88 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 354 پهپادهای انتحاری که مهمات سرگردان نیز خوانده می‌شوند، در جایگاهی بین موشک های کروز و هواپیماهای جنگی بدون سرنشین (UCAV) قرار می‌گیرند و دارای ویژگی‌های مشترک با هر دو هستند. تفاوت آن‌ها با موشک‌های کروز در این است که برای پرسه زدن برای مدت نسبتاً طولانی در اطراف منطقه هدف طراحی شده‌اند و از این نظر با موشک‌های UCAV، مهمات پرسه‌زن برای استفاده در حمله و دارای یک کلاهک داخلی طراحی شده‌اند. شرکت Anduril که سری پهپاد انتحاری ALTIUS را تولید می‎کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی روس بوک-ام 2 را مورد اصابت قرار می‎دهد. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می‎تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها شلیک شود. این پهپاد می‎تواند کلاهکی به وزن بیش‎از ۱۳ کیلوگرم (۳۳ پوند) را حمل کند. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M با کلاهک خود دارای مداومت پروازی 75 دقیقه بوده و برد آن حدود 160 کیلومتر است. تصاویر انهدام سامانه توسط این پهپاد انتحاری را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • درسال ۱۴۰۲ چگونه ۱۴هزار متخصص ایرانی ۶۰میلیون قطعه خودرو در کروز تولید کردند؟
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • قدرت تخریب پهپاد انتحاری تازه ارتش آمریکا
  • قدرت تخریب پهپاد انتحاری ارتش آمریکا
  • دوره سربازی رسما ۱۴ ماه شد
  • پرواز موفقیت آمیز تاکسی‌های هوایی در چین + عکس
  • ببینید | مدت سربازی رسما کاهش یافت
  • شام دو نفره یحیی گل محمدی با اوسمار ویرا
  • ویسی رسماً سرمربی فولاد شد
  • گزینه مورد علاقه بازیکنان لیورپول برای جایگزینی کلوپ