Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@01:53:37 GMT

شوخی هواداران والنسیا با جان بازیکن محبوبشان!+عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۵۷۱

شوخی هواداران والنسیا با جان بازیکن محبوبشان!+عکس

هواداران والنسیا در جریان دیدار برابر سلتیک به نشانه اعتراض به استراحت ندادن به دنی پارخو، در ویکی پدیا خبر مرگ این بازیکن را اعلام کردند! آفتاب‌‌نیوز : هواداران والنسیا در جریان دیدار تیمشان برابر سلتیک در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بیوگرافی دنی پارخو را در ویکی پدیا تغییر دادند. آنها معتقد بودند هافبک اسپانیایی باید برای این دیدار استراحت می‌کرد و پس از پیروزی ۲ بر صفر در بازی رفت نیازی به استفاده از او در ترکیب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آس، چند دقیقه بعد صفحه ویکی پدیا پارخو توسط هواداران والنسیا تغییر کرد و نوشته شد که این بازیکن در بیست و نهم فوریه ۲۰۱۹ در دیدار برابر سلتیک در ورزشگاه مستایا جان خود را از دست داده است و مقصر اصلی این مرگ خابالینو گارسیا تورال بود که به او پس از ۳۰ بازی متوالی استراحت نداد.
پارخو در این فصل برای والنسیا ۳۵ بازی انجام داده و در این ماه‌ها ۳ هزار دقیقه بازی کرده است. یعنی او در همه دقایق در میدان حضور داشته است به جز نیمه دوم دیدار برابر سلتیک (بازی رفت) و دقایقی از بازی برابر ابرو در کوپا دل ری.
والنسیا دیشب (پنجشنبه) با یک گل سلتیک را در مستایا شکست داد و با پیروزی ۳ بر صفر در مجموع به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواداران والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!