Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-درباره سرمربی آینده تیم‌ملی بحث‌های فراوانی وجود دارد و نام مربیان مختلفی هم شنیده می‌شود که یکی از آن‌ها الکساندر نوری است.

با اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند بعد از کی‌روش باید مربی بزرگتر از او به تیم ملی بیاید ولی فدراسیون فوتبال گزینه‌های مختلفی را در نظر دارد. فعلاً مذاکرات همچنان در حال پیشروی است و فدراسیون به یک گزینه بسنده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با چند مربی مذاکره داشته‌اند و یکی از این مربیان الکساندر نوری بوده است. او سرمربی وردربرمن بود و بعد از جدایی از آن‌ها به اینگولشتات ملحق شد که در آنجا ناکام بود و تنها دو ماه دوام آورد.

طبیعتاً نوری نسبت به کی‌روش گزینه بسیار کوچک‌تری است ولی بعضی از فدراسیونی‌ها که با این مربی ارتباط دارند معتقدند او باانگیزه است و اگر دستیاران خوبی کنارش چیده شود می‌تواند موفق باشد. در همین حال فدراسیون فوتبال مذاکراتی با این مربی داشته و از او وضعیتش را جویا شده که نوری تأکید کرده فعلاً جایی مشغول نیست و دوست دارد به ایران بیاید. البته فدراسیون تنها خواسته از شرایط نوری مطلع شود و با گزینه‌های دیگر هم مذاکره خواهد کرد. تاج اعتقاد دارد باید فدراسیون با چند گزینه مذاکره کند، قیمت هم بگیرد و در نهایت بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کند. فعلاً که نوری کاملاً مایل بوده به تیم ملی ملحق شود ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند او نباید روی نیمکت ایران بنشیند. به هر حال نوری تجربه زیادی ندارد. شاید هم اصلاً فدراسیون قصد دارد موقتاً او را بیاورد!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده‌ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دیگر خبرها

  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشور‌های دوست متکی هستیم
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم