Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@12:37:13 GMT

کمبود اعتبار توجیه گر کوتاهی در کار فرهنگی نیست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۷۰۲

کمبود اعتبار توجیه گر کوتاهی در کار فرهنگی نیست

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی خادمی روز جمعه در نشست ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: تخصیص اعتباری که به دستگاه ها داده شده از 70 درصد کمتر است اما ما با وجود این کمبود بودجه، چاره ای جز فعالیت در این عرصه نداریم.
وی با بیان اینکه، حضور مردم در آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را چشمگیر و موجب یاس دشمنان اسلام خواند و افزود: آیین های معنوی مانند اعتکاف که قبل از انقلاب به دست فراموشی سپرده شده بود، با پیروزی انقلاب احیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام خادمی، اساس اعتکاف را احیای ارزش های معنوی و انسانی و دینی دانست و افزود: یکی از وظایف حاکمیت دینی، آماده کردن بسترهاست و سازمان تبلیغات اسلامی رابط بین حاکمیت و مردم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مانه و سملقان نیز گفت: 35 مسجد مانه و سملقان برای برپایی آیین معنوی اعتکاف، که از اول تا سوم فروردین آینده برگزار خواهد شد، آماده سازی می شود.
حجت الاسلام مجید بداریه اظهار داشت: مسجد حضرت امام علی (ع) برای بانوان و مسجد صاحب الزمان (عج) برای آقایان و بانوان آماده می شود.
وی از اعزام 30 مداح به 30 پایگاه اعتکاف نیز خبر داد و گفت: از حضور قاریان و سخنرانان کشوری و استانی هم در این مراسم استفاده خواهد شد.
شهرستان مانه و سملقان 174 مسجد در 4 نقطه شهری دارد و سال گذشته دو هزار و 469 تن در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان شرکت کرده بودند.
7183/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام علی انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هفته اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز و تا شهادت حضرت علی علیه السلام ادامه دارد، ابراز داشت: این بازه فرصت خوبی تا فرزندان معنوی تحت پوشش کمیته امداد مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرند.

وی ضمن بیان اینکه حمایت از ایتام و کودکان بد سرپرست می‌تواند آینده بهتری را برای آنها بسازد، افزود: ۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان هستند که حمایت از آنها بهترین فرصت برای نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پنج هزار کودک نیازمند در طرح ایتام و محسنین تحت حمایت هستند، ابراز داشت: در واقع هدف اصلی این طرح‌ها تأمین معیشت، کمک تحصیل و درمان این کودکان است.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: خانواده این فرزندان معنوی به دلیل از کار افتادگی، زندان و غیره توان اداره فرزند خود را ندارند لذا حمایت نیکوکاران در طرح محسنین می‌توانند فرصت زیست بهتری را به آنها دهند.

وی ضمن بیان اینکه دفاتر ۱۱ گانه کمیته امداد استان سمنان آماده حضور نیکوکاران است، افزود: طرح اکرام کودکانی که سرپرست خود را از دست دادند را تحت پوشش دارد.

کد خبر 6062588

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ پایگاه برای جذب حامی در مازندران آماده هستند
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های افطاری ساده در یزد
  • مراسم خاص همراه با تولد سرمربی در تمرین آبی‌ها
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • آغاز ثبت نام اعتکاف دهه ی آخر ماه رمضان در مساجد همدان