Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@18:57:44 GMT

چه خبر از کنسرت‌ های پایتخت؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۷۴۷

چه خبر از کنسرت‌ های پایتخت؟

ساعت24-با آغاز آخرین ماه سال قرار است ساز و آوازها کوک شده و کنسرت‌های زیادی روی صحنه بروند.

محسن یگانه سوم و چهارم اسفندماه در برج میلاد تهران برای هوادارانش خواهد خواند؛ گروه هوروش نیز قصد دارد سوم اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه برود.

محسن ابراهیم‌زاده در دهه اول اسفندماه سه روز کنسرت می‌دهد؛ او ابتدا ۴ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد کرد و در ادامه ۵ و ۸ اسفند در برج میلاد تهران می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسیقی نیوش ۵ اسفندماه در تالار وحدت تهران به هنرنمایی می‌پردازد؛ در همین روز رضا شیری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهد.

پرواز همای نیز در چند شب (تا ۶ اسفند) در سالن ایرانیان اپرای محاکمه حلاج را روی صحنه می‌برد.

گروه دف‌نوازان جم به همراه داود آزاد در ششمین روز اسفندماه در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کنند.

از طرفی برج میلاد تهران ۶ اسفند میزبان گروه موسیقی پالت است و در همین روز سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شاهد اجرای امید حاجیلی خواهد بود. احسان خواجه‌امیری هم ۷ اسفند در برج میلاد برای دوستدارانش اجرا می‌کند.

ارکستر کوبه‌ای آوای نایریکا نیز ۷ اسفند در تالار وحدت هنرنمایی خواهد کرد. کوروش اسدپور هم ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود؛ در همین رو برج آزادی میزبان گروه دف نوازان آسا خواهد بود و تالار رودکی شاهد کنسرت طرز مستور هادی آذرپیرا و علی بهرامی‌فرد می‌شود.

حسین صفامنش ۸ اسفند در تالار وحدت کنسرتی را برگزار می‌کند اما دو روز بعد از این اجرا (۹ و ۱۰ اسفند) این تالار میزبان کنسرت سیمین غانم برای بانوان خواهد بود.

سیامک عباسی هم ۹ اسفند در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود در همین روز صابر شیردل سالن اریکه ایرانیان، میثم ابراهیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و کاکوبند در تالار وزارت کشور اجرا خواهند کرد.

ایرج رحمانپور خواننده لر زبان نیز ۹ اسفند در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

گروه ساشا نیز ۹ اسفند در پردیس چارسو، گروه چارتار ۱۰ اسفند در برج میلاد تهران و گروه نوشته ۱۰ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت می‌دهند.

گروه موسیقی جنوبی آوای موج هم در دهمین روز آخرین ماه سال در برج آزادی به اجرا می‌پردازد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • هوای تهران بارانی و سالم است