Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خادمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را 15 اسفندماه جاری عنوان و اظهار امیدواری کرد که سازو کارها و اعتبارات مورد نیاز این جشنواره تامین شود.
وی با اشاره به آغاز داوری آثار از روز شنبه، چهارم اسفند، گفت: آثار رسیده به این جشنواره نسبت به جشنواره چهارم رشدی 36 درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فعالان رسانه استان 200 اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی، که در مردادماه سال 92 برگزار شد، ارسال کرده بودند.
وی بخش های این جشنواره را شامل سرمقاله، عکس، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و همچنین بخش ویژه شامل موضوعات اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، حقوق شهروندی، فرهنگ ایثار و شهادت، محور توسعه و بحران آب عنوان کرد.
خادمی گفت: آثار ارسالی به این جشنواره باید از ابتدای سال 96 تا 22 بهمن ماه 97 در نشریات و خبرگزاری ها منتشر شده باشد.
خراسان شمالی هم اکنون دارای 27 رسانه دارای مجوز و قریب به 210 نفر دست اندرکار رسانه است.
7185/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ۲۲ بهمن اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی فرهنگ ایثار و شهادت مطبوعات 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ۸۴ بهار با رادیو