Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه یک گفت: طرح پیاده راه حدفاصل میدان قدس و تجریش با بهترین مسیریابی برای عبور سواره در یک رینگ ترافیکی و مسیری ایمن برای پیاده‌ها در شمال تهران به اجرا می رسد.

به گزارش ایسنا سید حمید موسوی در نشست مشورتی با سردار محمدرضا مهماندار - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سر کلانتر شمال تهران، معاون ترافیک پلیس راهور و رؤسای راهور مناطق ۱و۲۸، معاونان و مدیران شهری این منطقه بر انجام مطالعات کاربردی که کمترین هزینه، زمان و بالاترین بهره وری را در اجرای پیاده راه تجریش داشته باشد، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای زیرگذر تجریش به دلیل موقعیت زمین شناسی منطقه و وجود بستری سنگی، رودخانه‌ای و وجود تأسیسات شهری و خط مترو بسیار زمان بر و پر هزینه است.

موسوی اجرای رینگ ترافیکی در محدوده تجریش به صورت دورانی با استفاده از مسیرهای جایگزین و سایر محورهای موازی را اولین اقدام در اجرایی شدن پیاده راه تجریش دانست.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: برای بهبود گردشگری منطقه باید از همه مدهای حمل و نقلی بهره بگیریم و نباید نگاه افرطی و تک بعدی به ترافیک داشته باشیم.

مسیرهای امن برای افراد پیاده طراحی شود

سردار محمدرضا مهماندار - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ - نیز با تاکید بر ضرورت بازنگری در حمل ونقل شهری اجرای مسیرهای امن برای افراد پیاده را لازمه شهری ایمن دانست.

وی در ادامه گفت: شهرتهران در حال حاضر نه خودرو محور است نه انسان محور و باید فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی ترویج شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهماندار در پایان اظهارکرد: به دلیل مشکلات ترافیکی شمال تهران و محدودیت معابر این منطقه را به دو منطقه راهور تقسیم کرده ایم و ۳۰ درصد پتانسیل نیروی انسانی راهور در زمان پیک ترافیکی در این منطقه حضور پیدا می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟