Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت انگلیسی «وایتل فوتبال» از جدایی احتمالی کریم انصاری فرد از ناتینگهام فارست خبر داد و سایت «فوتبال لیگ ورلد» هم مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست را یکی از بازیکنان ناموفق فصل جاری چمپیونشیپ دانست.

سایت وایتل فوتبال در خبری نوشت قرارداد ۱۲ بازیکن ناتینگهام فارست در کمتر از ۱۸ ماه آینده به پایان می‌رسد و ممکن است این تیم را ترک کنند، که یکی از آن‌ها کریم انصاری فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت سپس درباره کریم نوشته است:کریم انصاری فرد به ندرت در اولین فصل حضور خود در چمپیونشیپ به ندرت در ترکیب تیم قرار می‌گیرد، بنابراین اگر او بعد از تابستان امسال همچنان در ناتینگهام فارست باشد، جای تعجب است.

سایت فوتبال لیگ ورلد انگلیس هم با ارزیابی عملکرد بازیکنان چمپیونشیپ تا این جای فصل، اسامی تیم منتخب ناکام‌ترین بازیکنان این رقابت‌ها را اعلام کرده که در میان این ۱۱ نفر و در خط حمله نام کریم انصاری فرد به چشم می‌خورد.

این سایت درباره کریم گفته است او تاثیری در ناتینگهام فارست نداشته است.

گفتنی است کریم انصاری فرد با جدایی از المپیاکوس یونان به صورت بازیکن آزاد به ناتینگهام فارست پیوست.

بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

پیروزی ناتینگهام فارست با حضور 4 دقیقه ای انصاری فرد/توقف ردینگ در غیاب عزت اللهی

انتهای پیام/

انصاری فرد در تیم منتخب بازیکنان ناموفق چمپیونشیپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات