Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@11:50:18 GMT

رصد ۲۴ساعته نقاط جرم خیز توسط دوربین پلیس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۹۳۵

رصد ۲۴ساعته نقاط جرم خیز توسط دوربین پلیس

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد شرفی گفت: همه نقاط جرم‌خیز در محلات کشور شناسایی و در فرصت لازم این مناطق به دوربین‌های پلیس مجهز می‌شوند.

وی در دیدار با خانواده شهید جابر بیرانوند که در پی تیراندازی چند هفته قبل خرم‌آباد به شهادت رسید، گفت: با توجه به اینکه مردم به دنبال پلیس حرفه‌ای هستند در خصوص بهینه‌سازی منابع انسانی در پلیس اقدامات خوبی صورت داده‌ایم و این اقدامات رضایت‌مندی ۸۵ درصدی مردم از عملکرد پلیس را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مدیریت تعالی رفتار بیش از ۱۹ هزار پلیس را آموزش داده‌ایم، گفت: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس قدمی مهم در جلب رضایت‌مندی مردم است.

شرفی اضافه کرد: این واحدهای گشت سیار با امکانات و تجهیزاتی که در آنان لحاظ شده است، می‌توانند مدت زمان زیادی در محلات متناسب با جغرافیای جرم و نیاز مردم به آنان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: بهینه‌سازی تجهیزات و البسه دوربین‌دار پلیس سندی معتبر برای قضات است و موجب جلوگیری از تضییع حقوق نیروهای پلیس در صحنه‌های جرم و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برون‌سازی فعالیت‌های پلیسی هستیم گفت: کلانتری مجازی یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در سال جاری بوده است و در دستور کار پلیس قرار دارد.

شرفی وضعیت استان لرستان را در همه موضوعات رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: آمار جرایم خشن و مهم در لرستان منفی بوده است.

ایسنا


انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس پیشگیری ناجا سردار محمد شرفی نقاط جرم خیز رصد ۲۴ساعته نقاط جرم خیز رصد ۲۴ساعته نقاط جرم خیز توسط دوربین پلیس واحدهای گشت سیار دیدار با خانواده شهید جابر بیرانوند راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس پیشگیری ناجا نقاط جرم خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

کد خبر 6080667

دیگر خبرها

  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد