Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی پنج شنبه شب در آیین بزرگداشت سردار شهید محمدحنیفه درستی و 30 شهید روستای قوروق خوی با اشاره به مقام و منزلت شهدا در پیشگاه خداوند افزود: شهادت در راه خدا ارزش بسیاری در دین مبین اسلام دارد و مقامی است که ائمه اطهار (ع) برای دوستداران خود آرزو می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خانواده شهدا را دارای ارج بسیار زیاد در پیشگاه خداوند متعال عنوان کرد و ادامه داد: شهدا دارای مقام شفاعت در آخرت هستند و خانواده خود را شفاعت کرده و آنها را با عزت به سمت رحمت الهی رهنمون می سازند.
وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را وظیفه همه مسوولان و مردم دانست و اضافه کرد: باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و فرزندان و آیندگان را با این فرهنگ متعالی آشنا سازیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: حضور شما مردم در این گونه مجالس و اسم بردن اسامی شهدا رضایت خداوند را در پی خواهد داشت و ارزش بسیار زیادی دارد.
به گزارش ایرنا، سردار شهید حنیفه درستی، فرمانده تیپ اباعبدالله الحسین (ع) و تنی چند از دیگر فرماندهان سپاه در حادثه ای توسط منافقان کوردل در اسفندماه سال 1385 در جهنم دره خوی به شهادت رسیدند.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی انقلاب خانواده دین مبین اسلام نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است

حجت‌الاسلام "محمد موحدی آزاد" در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه ادامه داد: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم و ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضایی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تاکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

همچنین آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان برای استفاده در پست‌های مدیریتی کشور اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است و شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌ مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

همچنین موحدی آزاد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید، در این برنامه با حضور در شعب با تعدای از قضات، کارکنان و مراجعان دیدار و گفت و گو کرد و سپس به بررسی تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌ شده پرداخت.

وی همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد افزود: آزادی از شعارهای اصلی انقلاب ماست و بخش های مختلف دارد که قابل تفسیر و تعبیر است البته در اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف قوه قضائیه تامین آزادی‌های مشروع است.

دادستان کل کشور ادامه داد: اخیرا لایحه حقوق عامه تکمیل و به معاون حقوقی قوه قضاییه داده شده که باید پیگیری شود تا دادستان ها بدانند تکلیف قانونی چیست و حقوق عامه کاملا مشخص باشد؛ آزادی های مشروع از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست