Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود واعظی،  رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر پیشین ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«لازم دانستم نکته دیگری را درباره اظهارات اینستاگرامی نماینده مردم شریف مشهد و کلات به صورت جداگانه از ادعای نادرست قبلی ایشان درباره تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور برای سهامداران پدیده شاندیز مطرح کنم و آن در خصوص کارت زردی است که بنده در زمان تصدی وزارت ارتباطات از ایشان و همفکران ایشان در مجلس شورای اسلامی گرفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سربلندی عرض می کنم که به این کارت زرد افتخار می کنم چرا که علت اصلی گرفتن آن کارت زرد پافشاری و اهتمام جدی بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل 3 و 4موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران بوده است؛ که از قضا ایشان و هم فکران ایشان در همه این سالها نه تنها مخالفان جدی آن بودند بلکه از هیچ تلاشی برای سنگ اندازی در این مسیر فروگذار نکردند که یکی از این تلاش ها همین دادن کارت زرد بود.»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 مجلس شورای اسلامی محمود واعظی وزارت ارتباطات نصرالله پژمانفر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مرکز استان سمنان همزمان با ظهر پنجشنبه استقبال پرشوری از رئیس جمهور ایران اسلامی به عمل آوردند تا نشان دهند مردم دیار قومس همواره مهمان دوست هستند.

کد خبر 6081871

دیگر خبرها

  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • لزوم ارزیابی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود