Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:37:52 GMT

کاشت ۴٠ اصله درخت چنار در بلندترین خیابان مشجر کشور

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۹۴۶

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی صبح امروز به بلندترین خیابان مشجر کشور رفت و به همراه غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و چند تن از اعضای شورای شهر در آیین کاشت ۴٠ اصله درخت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کرد.

غرس این تعداد درخت بخشی از طرح کاشت ١١٠٠ اصله درخت چنار در حاشیه خیابان ولی‌عصر(عج) است که تحت عنوان پروژه ساماندهی و احیای درختان چنار این خیابان توسط سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شهردار تهران روز گذشته در حساب کاربری خود در توییتر خبر داده بود؛ در پاسخ به دغدغه همشهریان عزیز درباره احیا و ساماندهی این میراث طبیعی و فرهنگی شهر، طی اسفندماه جاری،۱۱۰۰ اصله درخت چنار ٨ تا ١٢ ساله در طول خیابان ولی‌عصر(عج) غرس خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شورای شهر شهر تهران شهردار تهران عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

محمد رئیسی اظهار کرد: تخریب پنج دستگاه ترانسفورماتور و پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله سایر خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این مناطق است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شبکه برق این مناطق پایدار است، افزود: با توجه به تداوم شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی موقتی می‌شود که به محض اطلاع کارکنان عملیاتی این شرکت، خاموشی ها برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، ادامه داد: با انتشار هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه ای و رعد و برق در برخی از شهرستان های استان تمامی کارکنان این شرکت به حالت آماده باش کامل در آمدند.

وی بیان کرد: طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله مشکلات اصلی کارکنان این شرکت در مواقع بحرانی است.

رئیسی با بیان اینکه وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می کند، افزود: شهروندان در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری، و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درآمد ۶۰ میلیون تومانی کودکان کار!
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • خرید نهال گردو ژنوتیپ با تخفیف ویژه و مشاوره پس از فروش
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • توزیع 17000 اصله نهال گل محمدی در سوادکوه
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد
  • تخریب ۲۴ اصله پایه شبکه برق در شهر گلشن
  • بهشت گمشده مقصد گردشگران
  • جنگ علیه درختان با فسفر سفید
  • شاخص توسعه هر کشوری به نیروی انسانی آن بر می‌گردد