Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان اسکاتلندی تراکتورسازی فعلا نمی تواند با سایر بازیکنان تمرین کند.

طرفداری- لی اروین، بازیکن اسکاتلندی تیم تراکتورسازی تبریز که پس از کش و قوس های فراوان به تبریز بازگشت فعلا اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

بنا به تصمیمی که مدیریت باشگاه تراکتورسازی گرفته است این مهاجم فعلا باید اختصاصی تمرین کند تا تکلیف ادامه حضورش در این تیم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید

سرخپوشان ایران پس از تعطیلات نوروز، اولین تمرین خود در سال ۱۴۰۳ را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

امروز تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • گزارش اولین تمرین امسال پرسپولیس