Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید  شامگاه  پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهریاری،معاون فناوری قوه قضاییه روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی را مورد توجه قرار داد و گفت: تاخیر در صدور احکام مشکلات فراوانی را در جامعه موجب می‌شود از این رو شایسته است دستگاه قضایی رویکردی را اتخاذ کند که موجب تسریع در صدور احکام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علوی گرگانی از قوه قضاییه خواست علاوه بر این به فکر اصلاح امور جامعه نیز باشد.

حجت الاسلام شهریاری معاون فناوری قوه قضاییه در این دیدار با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۶ میلیون پرونده در دستگاه قضایی موجود است، گفت: در ۱۰ سال گذشته قوه قضاییه ۵۰ طرح فناورانه را راه اندازی کرده است که آخرین آن‌ها طرح ابلاغ الکترونیکی بوده و توانسته است تا حد زیادی مشکلات مراجعات مکرر مردم به دستگاه قضایی را برطرف کند.

وی یکی از مهمترین مشکلات قوه قضاییه را کمبود بودجه عنوان کرد و افزود: در صورت رفع این مشکل قوه قضاییه می‌تواند خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/ش

دیدار معاون قوه قضاییه با آیت الله علوی گرگانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در یزد بر آمادگی دستگاه ها تاکید و از لغو ماموریت و مرخصی آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، عصر امروز _یکشنبه، بیست و ششم فروردین_ در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تمهیدات لازم برای شرایط آب‌وهوایی پیش‌رو اندیشیده شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه عوامل اجرایی و خدماتی در بازه زمانی بارش‌ها در محل کار آماده‌باش دستگاه‌ها و ماشین‌آلات عضو ستاد برای خدمات‌دهی به شهروندان، آموزش عمومی و اطلاع‌رسانی توسط صداوسیما خواستار اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون گذاشتن کیسه‌های شنی برای جلوگیری از نفوذ رواناب به کرسی‌های ساختمان و مانع نفوذ آب به منازل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ابراز امیدواری کرد که با اندیشیدن تدابیر لازم شاهد کمترین بروز مشکل در این بارندگی‌ها باشیم و آب حاصل از بارندگی برای تغذیه سفره‌های آب استفاده شود.

کد خبر 744587

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه ؛ با دستور رئیس قوه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد
  • لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی در موسسات داوری استان اردبیل
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • افزایش ۴۰ درصدی ارجاع پرونده‌های قضایی اردبیل به داوری
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان