Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: فشرده بودن بازی‌ها اذیتمان نمی‌کند، بلکه وجود تبعیض میان تیم‌ها بیشتر از هرچیز آزاردهنده است که به آن عادت کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، یحیی گل محمدی روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار پدیده شهر خودرو با سپیدرود رشت گفت: پس از این هر بازی ما در لیگ برتر حکم بازی فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو بیان کرد: تیم سپیدرود انگیزه فراوانی دارد و ما هم برای حفظ جایگاهمان در بین تیم‌های صدر جدول انگیزه‌های زیادی داریم.
وی اظهار کرد: بازی فردا رویارویی بین انگیزه‌های دو تیم بوده و آن تیمی پیروز میدان است که از موقعیت‌های خود در زمین بهتر استفاده کند.
گل محمدی با اشاره به اهمیت 3 امتیاز این بازی برای پدیده، افزود: با تلاش زیاد و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا پیروز این بازی باشیم.
سرمربی پدیده شهر خودرو ادامه داد: تیم سپیدرود چیزی برای از دست دادن ندارد و بازیکنان این تیم در خط حمله خطرناک هستند.
وی گفت: عملکرد این تیم در ضدحمله خوب است بنابراین باید با تمرکز مورد نیاز، آن‌ها را کنترل کنیم و حمایت هوادارن پدیده موجب دلگرمی ما برای کسب 3 امتیاز است.
گل محمدی ادامه داد: برنامه‌ریزی در سازمان لیگ می‌تواند به شکلی باشد که استراحت ما یک روز بیشتر باشد و رقابت روز شنبه برگزار شد، اما علت این تصمیم را نمی‌دانم.
سرمربی پدیده شهر خودرو اظهار کرد: فشرده بودن بازی‌ها اذیتمان نمی‌کند، بلکه وجود تبعیض میان تیم‌ها بیشتر از هرچیز آزاردهنده است که به آن عادت کردیم.
وی تأکید کرد: برای اینکه فوتبال مشهد صاحب یک باشگاه حرفه‌ای شود تلاش فراوانی کردیم و در این راه نتایج خوبی کسب کردیم در حالیکه کسی انتظار حضورمان در بین تیم‌های اول جدول را نداشت.
گل محمدی بیان کرد: امکانات پدیده با امکانات تیم‌های تهرانی یا سپاهان و تراکتورسازی قابل قیاس نیست، پدیده همچنان برای زمین تمرین خود دارای مشکلات است و با وجود هماهنگی قبلی امکان تمرین در زمین امام رضا(ع) فراهم نشد.
سرمربی پدیده شهر خودرو گفت: برای شادی هواداران بازی‌ها را با غیرت ادامه می‌دهیم اما برخی از چنین شرایطی سوءاستفاده می‌کنند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-4 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید. 

بارسا امیدوار بود که بتواند پیروزی بازی رفت که با نتیجه 2-3 در پارک دو پرنس به دست آمده بود را حفظ کند و گل زودهنگامی که به ثمر رساند هم این امید را افزایش داد اما شرایط مطابق خواسته و پیش‌بینی آنها پیش نرفت و اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول همه معادلات را برای آنها برهم زد. 

یامال هم که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، به نوعی قربانی این اخراج و 10 نفره شدن تیمش شد و در فاصله چهار دقیقه پس از خروج آرائوخو از زمین بود که او هم با تصمیم ژاوی تعویض شد و جایش را به اینیگو مارتینز داد تا تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شود اما این اتفاق هم کمکی به آنها نکرد. 

یامال که پس از پایان این بازی بسیار ناراحت و مغموم به نظر می‎‌رسید، در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« همیشه دیدارهای دوباره‌ای در فوتبال وجود خواهند داشت. ما بازخواهیم گشت.»

دیگر خبرها

  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • پدیده اقلیمی نادر در امارات/ فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر