Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@11:42:25 GMT

دستگيري 18 دلال ارزي در تهران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۲۰۲

دستگيري 18 دلال ارزي در تهران

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي تهران بزرگ از دستگيري 18 دلال ارزي در پايتخت خبرداد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار حسين رحيمي در حاشيه بازديد از مناطق مختلف منطقه 5 پايتخت در جمع خبرنگاران گفت: هرگونه خريد و فروش ارز در خيابان ها، ميادين و معابر تهران ممنوع است و با کساني که حتي يک مبلغ کمي هم داشته و قصد فروش آن را در معابر و ميادين دارند برخورد مي‌شود لذا فقط بايد به صرافي‌هاي مجاز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: برخورد ما با دلالان ارزي جدي است و ادامه دارد و بيش از 190 دلال حرفه‌اي ارز در زندان هستند که تعدادي از آنان با حکم مقام قضايي آزاد شدند، اما اسامي و آمار آنان در بانک اطلاعاتي ما وجود دارد و به صورت نامحسوس افراد آزادشده رصد مي‌شوند.
احداث سه کلانتري جديد در منطقه 5 پايتخت
سردار حسين رحيمي در مراسم بازديد از يگان هاي انتظامي و ترافيکي منطقه 5 پايتخت گفت:طبق بررسي هاي ميداني منطقه 5 از لحاظ جمعيت و وسعت حساس است لذا بايد واحدهاي انتظامي و ترافيکي بيشتري در منطقه وجود داشته باشد.
وي افزود: در اين منطقه جرايم خرد ما افزايش پيدا کرده اما در بخش ترافيک وضعيت قابل قبولي داريم بنابراين قرار شد بخش هاي انتظامي منطقه را تقويت کنيم و به زودي کلانتري جديدي در منطقه کن احداث خواهد شد که علاوه بر اين کلانتري 2 کلانتري ديگر نيز با هماهنگي و همکاري شهرداري ساخته مي شود.
سردار رحيمي گفت: مکان هاي کلانتري ها توسط شهرداري منطقه 5 واگذار مي شود و ساخت و ساز مکان به عهده نيروي انتظامي است.
وي افزود: در بخش معتادين نيز حدفاصل منطقه 5 و منطقه 2 معتادين زيادي حضور دارند که براي هفته آينده برنامه عملياتي براي پاکسازي اين مناطق انجام خواهيم داد.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به وجود پليس کوهستان در پارک کوهسار گفت: پارک کوهسار وسعت بسياري دارد و يک پاسگاه براي 3 هزار هکتار از اين پارک درنظر گرفته شده بود که درحال حاضر وسعت آن به بيش از 3 هزار هکتار مي رسد لذا براي تقويت امنيت و ثبات منطقه بايد پليس کوهستان را نيز افزايش دهيم.
مناطق پر رفت و آمد منطقه 5 براي روزهاي پاياني سال ساماندهي مي شود
رجبعلي خسروآبادي در مراسم بازديد از مناطق ترافيکي و انتظامي منطقه 5 به همراه فرمانده انتظامي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت : منطقه 5 مناطق پرترافيکي داشته است که در محدوده سيمون بوليوار و ورودي دانشگاه آزاد يک طرح جديد طبق توافق شوراياري ها و پليس راهور انجام شده و بزودي کار ساماندهي آن صورت مي پذيرد.
وي ادامه داد : انتقال ايستگاه اتوبوس در محدوده دانشگاه از جمله کارهاي ترافيکي بود که صورت گرفت و در حال حاضر حجم ترافيک در اين منطقه کمتر شده است .
خسروآبادي تصريح کرد : ضلع شمالي منطقه 5 که رودخانه کن ، فرحزاد و کوهسار را در بر مي گيرد از مناطق حساس اين محدوده است که بايد خدمات رساني به آن افزايش يابد .
شهردار منطقه 5 افزود : با توافقي که با فرمانده انتظامي تهران بزرگ صورت گرفته ما زمين جانمايي کلانتري هاي جديد را انجام مي دهيم ولي ساخت و ساز کلانتري ها با خود نيروي انتظامي است .
خسروآبادي با اشاره به وضعيت ترافيکي منطقه 5 در روزهاي پاياني سال تصريح کرد : يکي از مشکلاتي که در انتهاي سال وجود دارد بحث خريد مردم و وضعيت حمل و نقل است که گره هايي در ميادين و نقاط پررفت و آمد ايجاد مي شود لذا محدوده هايي که براي سامان بخشيدن ترافيک وجود دارد با هماهنگي پليس راهور تعبيه شده تا يک فضاي مناسبي براي شهروندان در روزهاي پاياني سال ايجاد شود .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگيري دلال ارزي تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۴ و پاکدشت با شاخص ۱۰۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، امام خمینی با شاخص ۶۷، باغستان شهریار با شاخص ۵۱، پارک رازی با شاخص ۵۸، پونک با شاخص ۵۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۶، پیشوا با شاخص ۸۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۸، دانشگاه تهران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، رباط‌کریم با شاخص ۵۸، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، سرخه‌حصار با شاخص ۹۹، سلامت با شاخص ۷۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۹۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۰، لواسانات با شاخص ۷۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۹، ملارد با شاخص ۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۶، ورامین با شاخص ۷۰ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۷ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۸، اسلام‌شهر با شاخص ۳۲، پردیس با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۵۰، دماوند با شاخص ۱۳، شهریار با شاخص ۴۵، علم و صنعت با شاخص ۴۹، قدس با شاخص ۳۴، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747392

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم