Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردارعلیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنج شنبه شب درهشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه اظهار داشت: بخشی از عمر پرخیر و برکت چهل ساله انقلاب اسلامی را شهداء انجام دادند و بخشی از آن برای ما باقی مانده است و وظیفه افرادی که ماندند بسیار سخت است که باید در این مسیر تا آخر باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا وظیفه و کار خود را به بهترین نحو با فداکردن جان  و گذشتن از عزیزان خود ادا کردند تا اسلام و ایمان و انقلاب پابرجا و پایدار بماند.

وی افزود: همه ما تابعین پیامبرگرامی اسلام (ص) هستیم و خداوند بر ما امر به استقامت در برابر ظالمان و استکبار جهانی را کرده است.

وی پیرامون وظیفه امروز در برابر دشمنان  گفت: استکبار جهانی با تمام قدرت و تبلیغات سوء و مسموم لحظه به لحظه برای مبارزه با کشور ما دسیسه چینی می کند وتنها کسانی که ایمان و تقوا داشته باشند می توانند از این مرحله و برهه به سلامت گذر کنند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: دشمن که در جنگ سخت در برابر ملت ما ناتوان بوده در اتاق فکر خود برای مقابله با نظام اسلامی نقشه می کشد تا راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی وغیره ایمان مردم را سست کند.  

وی گفت: امروز دشمن در حال ایجاد بحران‌هایی در کشور ما است و کارهایی صورت می‌گیرد که همه نشان‌دهنده نقشه دشمنان در یک اتاق فکر است.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز همه بصیرت و بینایی و هوشیاری در مقابله با توطئه های دشمنان است  زیرا همه ما در برابر این شهدا و مردمی که از همه چیز خود در دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند مسئول هستیم.

وی گفت: این راه به برکت خون شهدا، و مخلصین راه خدا و مادران و پدران شهدا پابرجا است و همه  در برابر آنها مسئولند ولی کسانی که مسئولیت ظاهری دارند دو چندان باید جوابگو باشند و در این مسیر باید بسیار هوشیارانه عمل کرد.

سردار تنگسیری گفت: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و همه باید دست به دست هم داده و مردم را  روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم که اگر اینگونه شد برای ما عزت و افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان می اندیشند که با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها می‌توانند نور دین خدا و انقلاب و نظام اسلامی را خاموش کنند ولی به تعبیر قرآن کریم هرگز نمی توانند ولی باید همگی برای مقابله با آنها بینا و بصیر باشیم.

وی گفت: با همه دسیسه‌های دشمنان ملت ایران همچون همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و این پشتبانی خود را در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر به منصه ظهور رساندند.

هشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسئولان استانی و کشوری، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

کد خبر 4548999

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهرستان گناوه یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است