Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@03:15:47 GMT

زندگینامه شهید «صفایی» از اسدآباد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۲۶۵

زندگینامه شهید «صفایی» از اسدآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، دانش‌آموز شهید «خلیل صفایی» فرزند ولی الله متولد ۱۳۴۵ از شهرستان اسدآباد که خانواده‌اش اصالتاً دولت‌آبادی و یکی از روستاهای تابع دهستان موسی‌آباد است.

پدر بزرگوار ایشان از علماء غیر معمم اسدآباد بود و مردم سال‌ها از موعظه‌های ایشان بهره بردند و انسانی که فرزندانش را بر اساس آموزه‌های اسلامی تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خلیل» نیز از نوجوانی به احکام دینی و اسلامی و به ارزش‌های انقلاب و اهداف امام خمینی(ره) پایبند بود و اعتقاد داشت.

وی در شهر یکی از فعالان کارهای انقلابی بود و به حفظ نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشت و با همین هدف عازم جبهه‌ شد و سرانجام در سال 1364 در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اسدآباد دفاع مقدس ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: برابر گزارش دریافتی از نیرو‌های انتظامی کبودراهنگ به اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان، مبنی بر کشف و ضبط ۲ دستگاه فلزیاب و ادوات آن از یک خودرو شخصی در یکی از مسیر‌های ارتباطی کبودراهنگ، بررسی و تحقیقات در دستور کار نیرو‌های یگان‌حفاظت میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ خدامرادی تأکید کرد: در این زمینه پنج نفر با هویت معلوم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: در شهرستان اسدآباد نیز با کمک نیروی انتظامی منطقه و با مشکوک شدن به یک وسیله نقلیه در مسیر‌های ارتباطی این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری از سه سرنشین این خودرو کشف و ضبط شد.

سرهنگ خدامرادی گفت: متهمان به همراه ادوات حفاری کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تصریح کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتقاد به قسمت در ازدواج
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال