Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-این روزها اخبار عجیب و غریبی درباره دعوا بر سر ساسان پرکان در دو برنامه تلویزیونی منتشر شده است.

حضور همزمان ساسان پرکان در برنامه عصر جدید و فرمول یک کلی حاشیه به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که ابتدا عصر جدید متهم شد به اینکه ساسان پرکان را پنهان کرده است.

اتهامی که از سوی احسان علیخانی رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد نوبت رسید به روایت عجیب درباره اینکه پرکان را با کلک و به اسم تست ورزشی از هتلی که عصر جدیدی‌ها برایش گرفته بودند به استودیوی فرمول یک برده اند. خبری که جنجال زیادی به راه انداخت. ادعایی که ویدئوی ساسان پرکان در اینستاگرامش تکذیبش را نشان داد.

حالا نزدیکان به مجریان دو برنامه از دیالوگ های پیامکی نسبتا تند میان دو مجری خبر می‌دهند با محتوایی درباره اینکه چرا یک بچه مهمان دو برنامه شده است.

این جنس دعواها برای بار اول نیست و سال قبل و هم بین دورهمی و برنامه من و شما بر سر مصاحبه مرحوم ملک مطیعی چنان دعوایی ایجاد شد که رسانه ملی به کلی از پخش آن مصاحبه منصرف شود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  یاسر غفاری، تهیه کننده و کارگردان برنامه «سرسفره خدا» در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره تغییرات فصل جدید برنامه گفت: امسال به دکور، محله و مسجدی که همیشه درباره اش صحبت می‌شد، بخش‌هایی اضافه کردیم و به واقعیت نزدیکتر و باورپذیر‌تر کردیم، از جمله اضافه کردن اتاق و حوض.

وی افزود: تغییر بعدی اضافه کردن شخصیت‌های جدید بود. سال‌های قبل در این برنامه سه تا شخصیت اصلی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این هویت محله، مسجد و خانه خان عمو، خللی دارد از احسان یازده ساله صحبت می‌کردیم ولی از خانواده اش صحبت نمی‌شد، امسال خاله و خواهر احسان را رونمایی کردیم در برنامه که نقش خاله را ساقی زینتی بازی می کردند و کوثر حیدی هم نقش خواهر.

وی درباره محتوا و دیالوگ‌ها هم گفت: محور محتوای اصلی این فصل از برنامه، شکرگزاری بود یعنی بچه داشته هایش و نعمت هایش را ببیند و از آن‌ها استفاده درست بکند و یکی از درست استفاده کردن، کمک کردن به دیگران با استفاده از نعمت‌ها و داشته‌هایی که دارد.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی در قصه ها، این بود که مستقیم گویی نشود و در لایه‌های زیرین تاثیر داشته باشد.

وی درباره بخش‌های تعاملی برنامه هم گفت: چند بخش تعاملی داشتیم، یک بخشی از قصه ما بود که بچه‌های توی خانه رقم می‌زدند، یکی از بخش‌ها، پیامک‌ها بود که امسال سعی کردیم خیلی از پیامک‌ها را یا بخوانیم یا زیرنویس کنیم و عید فطر به قید قرعه حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از بچه‌هایی که زیاد پیامک زده بودند به عنوان تماشاگر آوردیم برنامه که اولین بار اتفاق می‌افتد. بخش دیگر تعامل، پویش «ببین و ببخش» در راستای محور محتوای برنامه بود که بچه‌ها نعمت‌هایی که دارند ببینند و نعمت هایی که می‌تواند ببخشند به دوستان شان،  عکس بگیرند و ارسال کنند به برنامه.

وی افزود: اساسا قصه‌های برنامه «سرسفره خدا» با وجود اینکه متن داشت و سیر اصلی قصه براساس متن و محتوا پیش می‌رفت ولی بداهه‌های بچه‌ها خیلی زیاد بود و کمک می‌کرد به برنامه.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برنامه مجری داشت گفت: برنامه ترکیبی نمایشی بود، ما گروه سرود داشتیم، مهمان داشتیم، مجری باید اینها را بهم وصل می‌کرد، نمی‌توانست مجری نداشته باشد و کاملا یک برنامه نمایشی باشد.

وی گفت: اگر برنامه ادامه دار باشد و تغییراتی که قرار است اتفاق بیفتد، این خواهد بود که سعی می کنیم هر قسمت یک اتفاق داشته باشیم و برنامه خسته کننده نباشد و از مهمانان و بچه های بیشتری دعوت می کنیم به برنامه . این برنامه در صورت ادامه دار بودن فقط پنج شنبه ها وجمعه ها پخش می شود و روزهای مناسبتی مثل ماه محرم هر روز پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • عروس فراری، پدرشوهر را ویلچرنشین کرد
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره ازدواج علی ضیا / آیا مجری مشهور ازدواج کرده است؟