Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:13:50 GMT

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در سیرجان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۵۳۴

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در سیرجان تشییع شد

پیکر مطهر شهید یوسفی از شهدای مدافع حرم در سیرجان تشییع و خاکسپاری شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، پیکر مطهر شهید حرم مدافع وحید یوسفی ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه بر دستان مردم شهیدپرور سیرجان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| پیکر مطهر شهید مدافع حرم وارد سیرجان شدکرمان | پیکر شهید مدافع حرم یوسفی پس از دو سال به آغوش خانواده بازمی‌گرددپیام همسر شهید مدافع حرم به خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان

سرهنگ پاسدار محمود مهدی‌فرد فرمانده سپاه شهرستان سیرجان در حاشیه آئین تشییع پیکر شهید یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه این شهید جاویدالاثر مدافع حرم شانزدهم اردیبهشت ماه سال 1395 در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسیده است اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید بعد از شهادت مفقود شده بود و پس از دو سال چشم‌انتظاری به آغوش خانواده باز گشته است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدای مدافع حرم است گفت: باید تلاش کنیم که راه و هدف شهدف در جامعه فراموش نشود و پیرو خوبی برای این شهدا باشیم.

به گزارش تسنیم، مراسم وداع با شهید مدافع حرم وحید یوسفی شب گذشته در مسجد‌النبی سیرجان و با حضور مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک عملیات افتخار آمیز وعده صادق و شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی گفت: با شکست این رژیم به اهمیت جایگاه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت بیشتر پی می‌بریم و متوجه می‌شویم که فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نسخه نجات‌بخش بشریت است.

محمود پاکدل با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عاملان و مروجان این فرهنگ هستند و از دیدگاه مردم ما و مردم کشور‌های مظلوم مورد احترام و توجه می‌باشند و شایسته بهترین خدمات و تکریم‌ها هستند، خاطرنشان‌کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران هم تمام تلاش و کوشش خود را برای تکریم این عزیزان بکار گرفته و امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی را در فروردین ماه اعمال کرده است.
پاکدل با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ایثارگران، عنوان‌کرد: افزایش حقوق خانواده شهدای نیرو‌های مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیرو‌های مسلح شهید یا جانباز شده‌اند مطابق مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ بر اساس احکام صادر شده در اسفند سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
وی افزود: افزایش حقوق خانواده شهدای غیراستخدام مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری است. افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده ۳۹ است، فعلاً معادل ۲۰ درصد افزایش داده‌ شده است که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها ما‌به التفاوت پس از دریافت حکم اجرا می‌شود. 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حق پرستاری به تعداد ۱۳۸ هزار نفر و با افزایش ۳۵ درصد به مبلغ هر نفر معادل۷میلیون و صدو شصت و شش هزارو يکصدو هشتاد و چهار تومان اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است. مستمری والدین شهدا از مبلغ ۷ میلیون و ۸۰ هزار به پانزده میلیون تومان به استناد قانون بودجه ۱۴۰۳ افزایش داده شده که معادل ۱۱۴ درصد است.
وی افزود: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین نامه آن مطابق اسفند سال گذشته پرداخت و به محض ابلاغ آیین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده است، مابه التفاوت آن واريز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان