Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: دولت عربستان با حمایت کشور‌های غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشور‌های همسایه به ایران ضربه بزنند حتی از لحاظ اقتصادی بر روی مردم ایران فشار بیارند و خواستند معیشت مردم را تحت فشار قرار دهند، اما شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این نمی‌دانند این مردم هوشیار ترند و حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه‌تر خلق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبری معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه را بیان کردند که میتوان به عنوان تمدن انقلاب اسلامی نام برد.

امام جمعه زاهدان گفت: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد، اما همیشه رو به پیشرفت بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرد، اما همیشه رو به جلو و پیشرفت بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی برای پیشرفت انقلاب همیشه به نسل جوان تاکید داشته اند و در تمام صحنه‌ها با اتکا به جوانان این انقلاب پیش رفته است.

سلیمانی افزود: دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی خواهد رسید که این ظلم به خودتان برمی‌گردد، و این شلاق الهی در عربستان به صدا در خواهد آمد و دامن ظالم را خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند