Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@17:44:58 GMT

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۶۱۲

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با تاکید بر اعتماد به جوانان و میدان دادن به آن ها بیان کرد: همه باید بدانیم تنها راه نجات کشور جوانان هستند.

وی ادامه داد: باید به جوانان اعتماد کنیم و در کنار استفاده از تجربیات پیشکسوتان به جوانان ریسک پذیر مسئولیت دهیم تا در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به سفر ولیعهد سعودی به کشورهای منطقه شرق آسیا اظهارداشت: سعودی ها به خصوص ولیعهد آن ها به خاطر روزنامه نگار میانه رو عربستانی از سوی حامیان خود تحت فشار قرار گرفته اند که می خواهد با این سفرها و نزدیک شدن به چین و هندستان از شدت فشارها کم زمینه خروج از انزوا سیاسی را فراهم کنند.
 امام جمعه تبریز با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت سفر ولیعهد سعودی به کشور های مختلف افزود: عربستان خائن بداند نه تنها مردم کشور های پاکستان،هندوستان، مالزی و اندونزی همه مردم جهان با توطئه های این رژیم آشنا هستند و دیگر در برابر حرکات آنها ساکت نخواهند نشست.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود بحث سخن نیک از دیدگاه قرآن گفت: در نتیجه ملازمت از سخن صحیح، انسان در جهت صلاح اعمال حرکت می کند.
وی ادامه داد: انسان باید آرام، متین و در عین حال محکم و استوار صحبت کند که این مهم زمینه ساز رفتار نیک است.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه گفتار حق موجب آمرزش گناهان می شود، گفت: موثرترین و با برکت ترین عضو بدن در سرنوشت انسان زبان است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه البته زبان خطرناک ترین عضو انسان است گفت: بواسطه زبان انسان میتواند ۳۰ گناه مرتکب شود که از این روز مراقبت از زبان بسیار با اهمیت و ضروری است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد

ماموستا محمدصالح هاشم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم‌صهیونیستی در شنبه شب گذشته مایه مسرت کل مسلمانان و مظلومان جهان به ویژه مردم شریف ایران بود اظهار داشت: این کار بزرگ، جای تبریک دارد و امید است دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکا و صهیونیسم جهانی متوجه شوند که بنا به فرمایش رهبری دوران بزن دررو تمام شده و اگر به کنسولگری ایران در کشور دیگر حمله کرده و مستشاران نظامی را ترور کنند باید به جزای اعمال خود برسند.

وی تصریح کرد: انتظار این است که اسرائیل از صحنه روزگار محو شود اما استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و انگلیس به واقع انتظار نداشتند که جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام دهد، اما انجام داد و کار بسیار بزرگی بود.

ماموستا هاشم آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر کل مستکبران دنیا ایستاد و پاسخ کوبنده به آنها داده و نشان داد که دشمن باید تنبیه شود و بنابراین کار بسیار بزرگ و مسرت‌بخشی انجام شد و باید از اقدام مطلوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی/ چرا برخی دختران دهه شصتی در تجرد قطعی ماندند؟
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • بیانیه بنیاد ملی نخبگان در پی انجام عملیات پر افتخار «وعده صادق»
  • دهه شصتی‌ها؛ اولین مخاطب مراکز همسرگزینی
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود