Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش سیاسی اساتید و فرماندهان ستاد ارتش، صبح امروز در تالار همایش شهید سرلشکر فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این همایش،  عباس حاجی نجار استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با تحلیل کنفرانس ورشو و دلایل شکست و عدم نتیجه گیری آمریکا، تصریح کرد: برای عبور چالش ها و مقابله با تهدیدات دشمن، تببین جزء به جزء بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این همایش،  محمد خوش چهره، اقتصاد دان و استاد دانشگاه نیز با تحلیل شرایط اقتصادی روز کشور و توطئه های دشمن در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی، گفت: توجه ویژه به مولفه های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی، گام مهمی برای عبور از چالش ها و مشکلات اقتصادی است.

گفتنی است، در این همایش که حجت الاسلام صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور داشتند، اساتید و کارشناسان حاضر در جلسه با شرکت در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.

کد خبر 4549142

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی محمد خوش چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود