Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:34:19 GMT

روز شنبه درقم عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۶۶۹

روز شنبه درقم عزای عمومی اعلام شد

دراین پیام که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خبر ارتحال ملکوتی فقیه پارسا و زاهد حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مومن ' رحمه الله علیه ' موجب تاسف و تاثر گردید.این عالم فرزانه طی سالهای متمادی حضور در حوزه های علمیه و کسب فیض از محضر عالمان برجسته و بنام ، به تدریس دروس حوزوی و تالیف کتب و آثار ارزنده دینی پرداختند و علاقمندان و شاگردان زیادی از وجود ایشان ، بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام حاکیست: این مجاهد نستوه در عرصه سیاسی نیز جزء یاران معتمد امام و رهبری و از همراهان موثر نهضت عظیم اسلامی در سنگر مبارزه با طاغوت بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در صحنه ها و مسئولیت های خطیر از جمله ریاست دادگاه انقلاب اسلامی ، شورای عالی قضایی ، شورای نگهبان ، مدیریت حوزه علمیه قم ، نمایندگی مردم شریف سمنان و قم در مجلس خبرگان رهبری و مجمع فقه اهل بیت (ع ) به ایفای نقش پرداخته و خدمات ارزشمندی را در عرصه ها از خود به یادگار گذاشتند .
دربخش دیگری ازاین پیام آمده است: بدینوسیله ضمن اعلام عزای عمومی روز شنبه مورخ 4 اسفندماه در استان قم ، فقدان این عالم فرهیخته را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، مراجع عظام تقلید ، حوزه های معزز علمیه ، اعضای محترم جامعه مدرسین و بیت شریف آن بزرگوار به ویژه مردم انقلابی استان قم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان ، برای ایشان علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان ، صبر و اجر جمیل خواستاریم.
مراسم تشییع عالم زاهد آیت الله محمد مومن، فردا شنبه 4 اسفند، ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
آیت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری و از فقهای شورای نگهبان که از مدتی پیش در بستر بیماری بود، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
وی به ‌دلیل مشکلات مغزی و تنفسی از روز جمعه 30 آذرماه در بخش آی‌سی‌یوی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شده بود، از روز 8 دی ماه برای پیگیری روند درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافته بود.
وی در سال 1316 در شهر قم متولد شد و از سال 62 به عنوان فقیه شورای نگهبان به عضویت این شورا در آمد.
این فقیه شورای نگهبان، نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری بود.
7403/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قم جامعه حرم مطهر حضرت معصومه عضو مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام ماموستا فایق رستمی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقٰاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اَللّٰهَ عَلىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ
 به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت [جهاد] داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته اند، و البته خدا بر پیروزى آنان سخت تواناست
 
امروز شاهد تنبیه کردن ظالم یهودی هستیم که هیچ قید و بندی نداشته وهرآنچه خط قرمز شرع و انسانیت است از زمان تولد نامشروعش تابه بحال در حق اسلام و مسلمین مظلوم فلسطین خصوصاً ملت مقتدرغزه بوده وهستیم.

و جهان اسلام خواستار تظلم خواهی از مادران باشرف و پدران باایمانی هستند که با دستان خود هزاران هزار کودک نازنینشان را بجرم مسلمان بودن و شهیدراه وطن هدیه نمودند، اما دریغ از شهامتی ازجانب دول عربی و اسلامی.

آنچه مسلم است اسلام دین صلح و سازش است و هیچگاه آغازگرجنگ نبوده و تجاوزی را به هیچ کشوری انجام نداده مگر بواسطه حق دفاع ازخود، ویا جبران خون شهدایی که ناجوانمردانه در خاک خود ولیکن بدست غاصب صهیونیستی ترور شده اند و این دستوری است ازجانب خداوند قهار، که ایران مقتدر دیشب با نهیبی که برسر این ددمنشان زد نشان داد این فقط گوشه ای کوچک از قدرت وتوان فرزندان غیور این آب و خاک عزتمند است، که تنبیهی بود برای التیام درد دل همهٔ امت اسلامی که باید گفت دستمریزاد ای دلیرمردان و ای مجاهدان غیور.

ان شاء الله با وعدهٔ خداوند قادرمتعال و باپیروزی اسلام بر کفر، بزودی شاهد اقامه نماز تمامی امت اسلامی در مسجدالاقصی باشیم وبرای همیشه شر رژیم مجعول صهیونیستی ازسر عالم اسلام کنده شود.
 
والسلام علیکم و رحمةالله
 فایق رستمی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» چهره کریه استکبار را باری دیگر عیان کرد
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»