Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:59:55 GMT

نجات 21 نفر محکوم به مرگ از چوبه دار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۶۸۲

نجات 21 نفر محکوم به مرگ از چوبه دار

سرپرست زندان رجایی شهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه روزی سرپرست و واحد مددکاری زندان رجایی شهر در سالجاری، خبر از اخذ رضایت اولیاء دم برای ۲۱ نفر از مددجویان محکوم به قصاص داد. ضیایی، سرپرست زندان رجایی شهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر و تلاش شبانه روزی سرپرست و واحد مددکاری زندان رجایی شهر در سالجاری، خبر از اخذ رضایت اولیاء دم برای ۲۱ نفر از مددجویان محکوم به قصاص داد و اظهار کرد: تلاش‌های بی وقفه همکاران واحد مددکاری توانست سرنوشتی متفاوت برای تعداد ۲۱ نفر از محکومین به قصاص رقم زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---
وی گفت: مددجویان در طول دوران محکومیت فرصت زیادی جهت فراگیری آموزش مهارت‌های اساسی زندگی با هدف کاهش آسیب رفتار‌های پر خطر دارند بدین منظور برگزاری دوره‌های مذکور از اولویت‌های آموزشی زندان رجایی شهر می‌باشد.
ضیایی با بیان این مطلب که جرم به عنوان یک رفتار شاخص امری اکتسابی است خاطرنشان کرد: صرف نظر از مؤلفه‌های روانی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عدم آگاهی و دانش کافی مددجویان در خصوص مهارت‌های اساسی زندگی بزهکاری را بر آنان تحمیل کرده است.
سرپرست زندان رجایی شهر در ادامه تصریح کرد: هدفی که ما در خصوص اصلاح و تربیت وکاهش آسیب رفتار‌های پر خطر مددجویان دنبال می‌کنیم خشکاندن ریشه جرم، اصلاح رفتار‌های پر خطر، احیای فطرت و وجدان و پاک سازی فکر و اندیشه‌های نادرست آنان است.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود