Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این رقابت ها در راستای اجرای طرح ملی فراغت بانوان با ورزش به میزبانی خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار شد.
در بخش تیمی آموزش پرورش گیلان و علوم پزشکی آذربایجان شرقی به ترتیب مقام اول و دوم و بانک مرکزی تهران و آموزش و پرورش خراسان شمالی به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در بخش انفرادی نیز مقام اول به شیما مطهریان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری فارس، مقام دوم به فاطمه باقری از آموزش پرورش گیلان و مقام سوم به طور مشترک طیبه آقایی آموزش و پرورش گیلان و فهیمه عسگری پور مدیریت درمان تامین اجتماعی چهار محال و بختیاری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان شرقی آموزش و پرورش تامین اجتماعی چهار محال و بختیاری خراسان شمالی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش