Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:38:07 GMT

مدافع پرسپولیس مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۷۵۷

مدافع پرسپولیس مصدوم شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که در تمرین امروز به آن دچار شد بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داد.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود را قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کرد اما شجاع خلیل‌زاده مدافع این تیم دچار مصدومیت شد و به همین دلیل سرخ‌پوشان را در سفر به مسجدسلیمان همراهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان پرسپولیس امروز راهی مسجدسلیمان خواهد رفت و علاوه بر شجاع خلیل زاده که امروز از ناحیه چهار سر دچار کشیدگی شد سیدجلال حسینی هم مصدوم است و در این بازی حضور ندارد تا برانکو تیمش را بدون دو مدافع اصلی و تخصصی فردا به مصاف نفت مسجدسلیمان بفرستد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب پرسپولیس شجاع خلیل زاده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند