Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد سوم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به بیانیه غرورآفرین مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این پیام جزء بهترین و ارزشمندترین متن‌هایی است که در طی ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ظهور و بروز کرد.
حجت‌الاسلام فاطمی گفت: بیانیه مقام معظم رهبری الهام گرفته از خطبه ۳۱ نهج‌البلاغه است که امام علی (ع) به بهانه وصیت‌نامه خود به امام حسن مجتبی عصاره تجربیات و افکار گوناگون خود را مطرح کرد و امروز رهبری این پیام عظیم را که حاصل تجربیات نورانی و زحمات طاقت‌فرسا و مطالعات ژرف خود بود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نسل جوان نسل انعطاف‌پذیر جامعه است، تصریح کرد: دو سال گذشته پیامی را برای جوانان جهان ارسال کردند زیرا جوانان برای جامعه سرنوشت‌ساز هستند و آینده در دست آن‌ها است، همچنین سعادت و موفقیت آن‌ها نقش کلیدی در سعادت و موفقیت کشور و جهان دارد.
خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد بیان کرد: لازم است ارکان نظام از راس تا ذیل، از آموزش و پرورش تا دانشگاه و تمامی مربیان قشر جوان را به بصیرت و طهارت سوق دهند.
وی تاکید کرد: اگر افرادی خواستند زمینه را برای خوش‌گذرانی و هوسرانی جوانان فراهم کنند قاطعانه بدانید یا عامل بیگانه و یا فریب خورده بیگانه هستند که می‌خواهند جوانان را به خاک سیاه بنشانند.
حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به لزوم ترویج آموزه‌های دینی در جامعه، بیان کرد: آموزه‌های دینی ما را به سعادت می‌رسانند، با هوس‌رانی و بی بند و باری کسی به سعادت نخواهد رسید بلکه موجب می‌شود ملت‌ها به خاک سیاه نشانده شوند.
وی با اشاره به اینکه رهبری چندین سال گذشته پیامی را برای گورباچف مبنی بر دعوت به معنویت ارسال کردند، تاکید کرد: امروزه جوانان کشور با گورباچف متفاوت هستند زیرا آن‌ها دارای هوش و ذکاوتند.
حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: جوانان مومن و رشید انقلابی در کشور بسیار هستند ولی گاهی اوقات مشاهده می‌شود برخی از جوانان و فرزندان ملت اهل مطالعات دینی نیستند که لازم است جوانان به مطالعات دینی توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ما نقشه می‌کشند و در مقام از بین بردن انقلاب هستند، تصریح کرد: نهاد رهبری نهاد مبارکی است که برکات آن به کرات شامل حال تمام مردم شده است و باید قدردان این جایگاه در کشور باشیم.
امام جمعه موقت شهرکرد در خصوص جایگاه مرجعیت، گفت: مرجعیت در ایران، موجب پیروزی انقلاب اسلامی و مدیریت جنگ تحمیلی شد و از این رو افتخارات بزرگی نصیب ملت ایران شد.
وی گفت: در سایت‌ها و فضای مجازی تبلیغاتی را علیه مرجعیت و رهبری به راه می‌اندازند تا این جایگاه وجود نداشته باشد، آن‌ها قصد دارند ملت پناهگاهی نداشته باشد که قطعا با پایداری و بیداری ملت، همراهی مسئولان و مردم نقشه‌ها نقش بر آب خواهد شد.
حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به شهادت دو تن از سرداران بزرگ جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: شهیدان باکری و خرازی از شاخص‌ترین شهدای جنگ تحمیلی بودند که افتخارات آن‌ها برای کشور قلمداد شد و مایه افتخار ملت هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   ***از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   ***خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   ***تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   ***کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   ***نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم