Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@19:18:26 GMT

برانکو باز هم ترکیب پرسپولیس را تغییر می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۷۹۶

برانکو باز هم ترکیب پرسپولیس را تغییر می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد برخی شاگردانش رضایت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پرسپولیس در نیم فصل دوم اگرچه در نتیجه‌گیری چندان بد عمل نکرده اما از نظر کیفی هنوز نتوانسته به تیمی تبدیل شود که هواداران و حتی خود برانکو انتظار دارد. دلیل این مسئله را می‌توان در موارد زیادی جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عدم هماهنگی بازیکنان جدید با دیگر نفرات این تیم گرفته تا دور بودن شرایط ملی‌پوشان پرسپولیس از فرم ایده‌ال که خود برانکو هم به آن اشاره کرده است.

با شرایط موجو برانکو هنوز به ترکیب ایده‌آل تیمش برای ادامه فصل نرسیده و می‌خواهد هر چه زودتر و قبل از بازی‌های حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ دهد. به همین منظور احتمال اینکه ترکیب پرسپولیس باز هم نسبت بازی‌های قبل این تیم تغییراتی داشته باشد زیاد است. در واقع برانکو تیمش را در نیم فصل دوم در هر بازی با یک ترکیب به میدان فرستاده اما با این حال هنوز در برخی پست‌ها روی نفرات مدنظرش شک دارد.

جدا از مواردی که به آن اشاره شد برانکو از عملکرد برخی شاگردانش رضایت ندارد و این انتظار را داشت که آنها نمایش بهتری در ترکیب سرخپوشان داشته باشند. به خاطر همین مسئله هیچ بعید نیست فردا شاهد نیمکت‌نشینی یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس باشیم، اگرچه نیمکت‌نشینی، یکی دو بازیکن اسمی دیگر این تیم را هم به شدت تهدید می‌کند.

پرسپولیس از ساعت 16 فردا (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان نفت این شهر خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برانکو برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس ترکیب تیم پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو