Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:37:23 GMT

مثلث استقلالی ذوب‌آهن در اندیشه شکست آبی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۸۰۶

مثلث استقلالی ذوب‌آهن در اندیشه شکست آبی‌ها

علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و میلاد فخرالدینی سه عضو تیم ذوب‌آهن هستند که سابقه فعالیت در استقلال را دارند و این هفته نبردی خاص با تیم سابقشان برگزار می‌کنند. 

به گزارش "ورزش سه" روز موعود برای علیرضا منصوریان و دست راستش یعنی محمد خرمگاه رسید. دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی که خاطرات تلخ و شیرینی را برای آن‌ها مرور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان و اسطوره آبی پوشان با شکست السد و صعود به لیگ قهرمانان آسیا و کسب نایب قهرمانی لیگ شانزدهم با عشق بچگی‌اش یعنی استقلال شروع کرد و با شروع ضعیف در لیگ هفدهم و کسب تساوی برابر ذوب‌آهن با هدایت امیر قلعه‌نویی و گذراندن طولانی ترین کنفرانس مطبوعاتی تاریخ با سکوهای آزادی به عنوان سرمربی خداحافظی کرد. 


اما حالا قضا و قدر طوری شده که شماره 10 خاطره انگیز استقلالی‌ها در کنار مدافع سابق این تیم یعنی محمد خرمگاه همراه با ذوب‌آهن برابر تیم محبوبشان در آزادی قرار می‌گیرند. با مرور کارنامه منصوریان همراه با نفت تهران برابر استقلال به نکات مثبت و مهمی می‌رسیم. او در لیگ چهاردهم و اولین سال مربیگری خود با نفت، در دو مسابقه رفت و برگشت شاگردان امیر قلعه نویی را شکست داد و فصل درخشانی را پشت سر گذاشت. در لیگ پانزدهم او باز هم همراه با نفت دو دیدار رفت و برگشت را برابر استقلال اینبار با هدایت پرویز مظلومی گذراند و صاحب یک برد و یک شکست شد تا منصوریان از چهار دیدار، سه برد برابر آبی پوشان به دست آورده باشد. 


حالا او برای اولین مرتبه برابر جانشین خودش یعنی وینفرد شفر قرار می‌گیرد و به دنبال این است روند خوبش را ادامه دهد. به خصوص در این زمان که ذوبی‌ها با دو برد آسیایی و صعود به مرحله گروهی از روحیه و آمادگی خوبی برخوردار هستند و بی شک برای شکست استقلال و بازگشت به لیگ هجدهم پا به میدان می‌گذارند.


هم‌چنین دفاع راست ذوب‌آهن که در اختیار میلاد فخرالدینی است نیز سابقه بازی در استقلال را دارد. این بازیکن توسط منصوریان از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شد و حالا تحت هدایت همین فرد برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد. او در این چند فصل اخیر نمایش بسیار خوبی برابر این تیم از خود ارائه داده و حالا یکی از مهره‌های قابل اتکا کادر فنی برای استفاده از نقطه ضعف استقلالی‌ها در سمت چپ زمین خواهد بود.

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»