Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- طرح تشديد نظارت بر واحد‌هاي اقامتي و بين راهي استان اصفهان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان گفت: طرح نظارت تلفيقي بر خدمات پذيرايي اقامتگاههاي گردشگري اين استان با همکاري نهادهايي شامل  اماکن عمومي ناجا، تعزيرات حکومتي، بهداشت و درمان، اتحاديه هاي صنفي دفاتر مسافرتي و واحد هاي اقامتي آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فريدون الهياري افزود: اين طرح شامل نظارت بر کيفيت خدمات ستاد سفر استان در ميهمان پذيرها، هتلها، واحدهاي اقامتي بين راهي و بوم گردي و سفره خانه هاي سنتي است.
وي گفت: در استان اصفهان 140هتل، 55مهمانپذير، 300 واحد اقامتي بوم گردي و 25مجتمع بين راهي فعال است .
از 22هزار بنا و اثر تاريخي شناسايي شده در استان اصفهان آثاري شامل ميدان امام و مسجد جامع و کاخ چهلستون اصفهان همچنين  باغ فين کاشان به ثبت جهاني رسيده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح تشديد نظارت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی

ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان صورت گرفته است.

او می‌گوید: در این بازدید‌های بهداشتی بالغ بر ۳ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی توسط کارشناسان بهداشتی استان ضبط گردید که از این مقدار بیش از ۲ هزار و سیصد کیلوگرم برابر دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی حذف گردید.

به گفته او در این بازه زمانی بیش از ۶۱۶ تن گوشت قرمز و حدود ۴ هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت‌های شرعی و بهداشتی کارشناسان دامپزشکی استان تولید و وارد بازار مصرف گردید.

ناصر عسکری فرد با اشاره به پلمب ۴ واحد عرضه فرآورده خام دامی از ابتدای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی تا کنون گفت: این واحد‌های متخلف بهداشتی با حکم مراجع قضایی استان پلمب گردیدند.

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان ادامه داد: هم استانی‌های گرامی در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند و فرآورده‌های خود را از مراکز مجاز که تحت نظارت بهداشتی و شرعی دامپزشکی استان تولید می‌شوند خریداری نمایند.

این مقام مسئول گفت: مردم شریف استان از خرید هر گونه گوشت و لاشه‌هایی که در کنار معابر و جاده‌ها به صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند اکیدا خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی سمنان در سال گذشته ۶۰ درصد بود
  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • بازدید ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان مرکزی
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • اقدامات پیشگیرانه در تصادفات جرحی استان سمنان تشدید شود