Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:06:36 GMT

خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۸۷۶

خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم سیستان وبلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان که سالها در این استان خدمت کرده بود امروز و از طریق تریبون نماز جمعه رسما از مردم استان خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: البته چون بنده نماینده خبرگان رهبری هستم تا پایان دوره پیگیر مسائل این استان خواهم بود و بعضی از کارها را از طریق حوزه نمایندگی تعقیب می‌کنم.

وی ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری و دفتر حضرت آقا مسئله جوان گرایی و پیر زدایی می باشد که نام من هم در این لیست قرار گرفته است که به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری بنده اولین شهید این تفکر هستم که در ادامه نیز سایر عزیزان به این شهادت نائل خواهند آمد.

آیت الله سلیمانی در پایان اعلام کرد: از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و حلیت می طلبم. کاستی ها و ضعفها و نارسایی ها را بر من ببخشید و هرکجا هستم دعاگوی لطف مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان خواهم بود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد رئیسی گفت: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: در حال حاضر از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، تنها برق روستای گوردیم، چاکری کش و روستای گوهنزون ناپایدار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه‌های برق است، گفت: با توجه به بازگشایی مسیر روستا‌های گوردیم و چاکری کش برق این روستا‌ها تا اواسط امروز پایدار و روستای گوهنزون نیز در حال حاضر خالی از سکونت است.
وی افزود: به دنبال وقوع این وضعیت جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان