Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@21:16:56 GMT

لیندا کیانی به مانکن پیوست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۸۷۹

لیندا کیانی به فهرست بازیگران سریال نمایش خانگی «مانکن» پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سریال، لیندا کیانی که پیش از این سابقه حضور در سریال‌هایی مانند «روز حسرت»، «وضعیت سفید» و «دلدادگان» و فیلم‌هایی چون «ماجرای نیمروز»، «انزوا» و «دیدن این فیلم جرم است!» را در کارنامه خود به ثبت رسانده، در اولین حضورش در نمایش خانگی مقابل دوربین سریال «مانکن» می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسین سهیلی‌زاده و ایرج محمدی پس از همکاری در سریال‌هایی مانند «دلنوازان» و «ترانه مادری» در تازه ترین حضور مشترکشان به ترتیب کارگردانی و تهیه کنندگی سریال نمایش خانگی مانکن را برعهده گرفته‌اند.   مجموعه «مانکن» در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نوشته شده است و در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.   تولید سریال «مانکن» پس از تکمیل فهرست بازیگران آغاز خواهد شد. منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!

مهرنوش طوسی نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دختر‌های ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می‌کند. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تا به حال ۴ فصل از این سریال ساخته شده است.

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی در نون خ نقش دختر اول ادریس با ۱۳ بچه را بازی می‌کند که به تازگی مدرک پزشکی خود را گرفته است.

منبع: گفتنی

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • رونمایی از شبکه نفوذ