Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایرلاین ملی ایران خبر داد و گفت: سوخو خواسته های ما را تامین نکرد. آفتاب‌‌نیوز : فرزانه شرفبافی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه های توسعه ای ایران ایر اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر سه فروند هواپیما به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این سه فروند هواپیما از نوع غربی است از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.
مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به این پرسش که این هواپیماها چه زمانی به ناوگان ایران ایر اضافه می شوند، افزود: احتمالا تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد.
شرفبافی  همچنین با اعلام این که از کمپانی سوخو برای انجام مذاکرات دعوت کردیم، گفت: مدیران این هواپیماسازی هم به ایران آمدند، اما هنوز موارد مورد نظر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تامین نکرده اند.
مدیرعامل ایران ایر در باره هواپیمای ای تی آر نیز گفت کمپانی ای تی آر درخواست صدور مجوز اوفک را برای این هواپیماها به وزارت خزانه داری آمریکا داده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است.
به گزارش تسنیم، هم اکنون ایران ایر 29 هواپیمای فعال در ناوگان خود دارد که با احتساب 3 فروند هواپیمای دیگر به 32 فروند افزایش خواهد یافت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواپیما ناوگان ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فعلا قیمت بلیت هواپیما ها هیچ تغییری نکرده است گفت: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد:  در  آینده  نزدیک  قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

محمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت  بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است  و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از  نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع  سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه  جمع بندی هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره قشم الحاق شد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • الحاق ۲۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی حمل مصالح به ناوگان شهرداری تهران
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند