Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:32:20 GMT

محور سخنان نمازجمعه شهرهای استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۴۹۶۶

محور سخنان نمازجمعه شهرهای استان اصفهان

اصفهان - ایرنا - زنده نگه داشتن یاد شهدا تداوم راه انقلاب است، مسوولان برای رفع مشکلات کشور چاره چویی کنند و دستگاه های نظارتی نقش خود را در کنترل بازار ایفا کنند از جمله محور سخنان نمازجمعه این هفته امامان جمعه شهرستان های استان اصفهان است.

**زنده نگه داشتن یاد شهدا تداوم راه انقلاب است
امام جمعه موقت خور و بیابانک زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را پاسخی کوبنده به توطئه دشمنان برشمرد و گفت: این امر در ادامه راه عزتمند انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سید علی آل داود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جوار امامزاده سید داود ع افزود: باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و فرزندان و نسل جوان را با این فرهنگ متعالی آشنا سازیم.
وی ادامه داد : شهادت در راه خدا ارزش بسیاری در دین اسلام دارد و مقامی است که ائمه اطهار (ع) برای دوستداران خود آرزو می کردند.
امام جمعه موقت خور و بیابانک با قدردانی از تشییع شهید حریم امنیت عباس کوهی در شهرستان گفت: شما مردم شهید پرور با حضور پرشور و دشمن شکن ثابت کردید که ادامه دهنده راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه و پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی هستید.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با نقشه های شوم خودشان و با به شهادت رساندن جوانان و فرهیختگان نتوانستند به اهداف خودشان برسند و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت بد بین کنند.
9860
** دشمنان فروپاشی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد
امام جمعه نایین گفت: دشمنان، آمریکا و استکبار جهانی بدانند فکر تغییر و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: آمریکا در برابر انقلاب اسلامی راهبردهای بازدارندگی، تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را در سر دارد.
وی ادامه داد : ملت و مسئولان نظام اسلامی همواره راهبردهای انقلابی بودن، پیشرفت با تکیه بر ظرفیت های درونی و اعتماد به مردم و جوانان را در مقابل دشمنان در نظر دارد.
سجادی با اشاره به بیانیه مهم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب بیان کرد: این بیانیه بیش از 6 هزار کلمه کلیدی دارد و پیام اصلی آن این است که انقلابی بمانید و پیشرفت کنید.
وی تصریح کرد : برای پیروی از فرمان رهبر انقلاب، باید برای جوانان فرصت ایجاد کنیم تا در میدان حاضر شوند و بدانیم که انقلاب و جنگ تحمیلی نیز با حضور جوانان به پیروزی و اقتدار رسید.
امام جمعه نایین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار گفت: نیروهای نظامی و انتظامی همه هستی خود را برای امنیت و آرامش کشور گذاشتند که امروز ایران در اوج اقتدار در منطقه حضور دارد.
7136
**مسوولان قوا برای رفع مشکلات کشور چاره جویی کنند
امام جمعه موقت سمیرم با بیان این که مسوولان امر در هر سه قوه باید برای رفع مشکلات کشور چاره جویی کنند، گفت: مدیریت های غلط، جناحی و بی دغدغه عامل اصلی مشکلات امروز کشور بویژه در مسایل اقتصادی است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بهرامی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی اظهارداشت: وقتی این حجم فساد را شاهد هستیم مشخص است که بی مدیریتی ها در سیستم اداری و سازمانی بیشتر شده است.
به گفته وی نظارت ضعیف، سستی ایمان و عقیده و روحیه خدمت به مردم و اشرافی گری شایسته نظام اسلامی نیست و مسوولان امر در هر سه قوه باید برای رفع این مشکلات چاره جویی کنند.
وی تاکید کرد: یک مدیر و مسوول در جمهوری اسلامی زمانی که مسوولیت را پذیرفت باید مانند مردم عادی زندگی کند و حتی در بیان سخنانش دقت بیشتری داشته باشد.
امام جمعه موقت سمیرم در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از مردم شهید پرور سمیرم که در مراسم شهدای حادثه خاش-زاهدان سنگ تمام گذاشتند ، افزود: مسوولان امر باید با تدبیر این روزها را مکتوب و ثبت کنند تا در تقویم رشادت و حماسه این شهرستان به یادگار بماند.
وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رهبری معظم بسیار ارزشمند و مهم است چرا که اگر ترس دشمنان دیروز از ندادن سیم خاردار به ما بود امروز از صدور تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی هراس دارند و به دست و پا زدن های بیهوده افتاده اند.
7147
**دستگاه های نظارتی نقش خود را در کنترل بازار ایفا کنند
امام جمعه تیران و کرون گفت: دستگاه های نظارتی نقش خود را در کنترل بازار و جلوگیری از این نوسانات ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به نقشه راه موسوم به گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: در این نقشه راه توجه به جوانان، درون گرایی اقتصاد و خدمت به مردم مورد توجه قرار گرفته که باید مسئولان و مردم در اجرایی شدن این برنامه تلاش کنند.
وی بیان کرد: آشفتگی بازار و شرایط سخت معیشت مردم سزاوار این ملت نیست و باید دستگاه های اداری و خدماتی به وظایف خود عمل کنند و مانع از بروز مشکل در اقتصاد کشور بشوند.
امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه در توصیه های گام دوم انقلاب بر بهره گیری از توان جوانان برای مدیریت کشور ، تصریح کرد: سیاست و رفتارها نباید به گونه ای باشد که مغزهای متفکر و انسان های خلاق از کشور خارج شوند و در داخل با مشکل روبرو بشویم.
وی همچنین به تلاش های مسئولان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان کشور با وجود تهدیدها، سیاه های نمایی های دشمنان و فعالیت های رسانه ای استکبار جهانی علیه نظام با تمام توان خود در حال تلاش هستند و مظلومانه خدمت می کنند.
6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه شهرستانها اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است